Gå til innhold

noen som har IKm 8 november?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm 11. november, men kjenner jeg meg selv rett er jeg nok i gang med testingen allerede 8. november..

Jeg krysser fingrene for at den sitter denne gangen, og at pergo ikke blir aktuelt:-)

ja det hadde jo vært det beste.... men nå håper jeg bare at tr kommer så fort som bare mulig sånn at eg får startet med pergo... hehe, men det hadde jo vært heeelt suprt om jeg slapp å starte med pergo da... :o)

jeg har sluttet å teste før ikm, gjør ikke det... tester ikke hvis jeg ikke går over ikm..... er så lei av skuffelser og negative tester...

har du en god følelse denne måneden eller?

Ja, jeg har jo reist Norge på langs for å treffe El (dro til kjæresten min som er på seminar i Alta - jeg bor på østlandet) og vi har aldri hatt så mye sex rundt el, så går det ikke nå, så veit ikke jeg..

Jeg er jo en ukuelig optimist mellom el og ikm og går på en smell hver gang, men det er vel bare å krysse fingre..

Hvor lenge har du prøvd?)

hehe.. Ja da var egentlig helt absurd.. Så utrolig mye penger for å få seg litt sex..

12 pp: Ja da skjønner jeg at du er klar! Hvor mange prosent øker sjansen for å bli gravid med Pergo.. Uff: det er da virkelig på tide at den sitter for deg. Har funnet ut at dette er den beste måneden å bli gravid på med tanke på å spre det glade budskap: Da kan vi si det til resten av familien på julaften : Det er litt av en julegave det!

Annonse

jeg aner ikke hvor mange % større sjansene er med pergo...... får håpe at det er maaaaamge % :o)

ja du kan si at jeg er klar nå... hehe!! overklar faktisk! hihi! men jeg gir ikke opp håpet, jeg SKAL ha baby!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...