Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha dette? Fikk litt bakoversveis pga prisen, og lurer på om en ikke kan bruke et teppe/tjukt håndkle i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må vel ikke ha det, men kanskje kjekt.. hva slags stellematte er det du tenker på da? Jeg har sett stellematter på babyshop til ca 300. Synes ikke det var så allerverst pris..

• 2 uker senere...
Skrevet

De har en helt enkel, hvit stellematte med oppblåsbare sider på IKEA. Tror den ligger på rundt 100,- kr, men husker ikke helt sikkert. Også skal jeg ha et lite håndkle oppå, så det blir litt varmere å ligge på.

Skrevet

Hei! Jeg var også i en baby butikk og fikk sjokk: stellematte til 600 kroner! Men så ble jeg tipset om at man får kjøpt det på Jysk til 200 så jeg kommer ihvertfall til å dra dit og kjøpe det.

Skrevet

Kjekt med stellematte synes jeg... Så ligger de litt bløtere....

betalte 279 kr for min... men man får nok tak i både billigere og dyrere..

Skrevet

Jeg betalte litt over 100 kroner på ikea

Skrevet

betalte 195 kr, kjøpt på antonina.no :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte en hvit fra IKEA til ca.100,- m oppblåsbar kant. La bare et håndkle oppå. Funka kjempefint og det har ikke gått hull på den ennå. Har brukt den hver dag i 1,5 år...

Skrevet

Fant en kjempefin hos fru Lyng til 198,- hvit og enkel.

Skrevet

Jeg betalte 59,- på ikea i dag. Helt enkel hvit med oppblåsbare kanter.

Skrevet

Det som er fint med stellematte, er at den har vaskbart trekk. Det er ikke så kjekt å måtte vaske håndkleet hver eneste gang lillegull har gjort sitt - straks du tok av bleia.

Jeg sydde min egen ta-med-stellematte. Jeg nekta å kjøpe stelleveske til 1.000 kroner, og fant i stedet en romslig reiseveske med mange rom. Kjøpte et lite stykke voksduk, litt platevatt og kantbånd. Matta fungerer fin-fint! Dessuten kan du sy den akkurat så bred og lang du måtte ønske.

Skrevet

Jeg har også kjøpt IKEA's stellematte til kr 59, og er superfornøyd :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke stellematte/stellebord til mine 2 første. Hadde da ett teppe og håndkle på vaskemaskinen. Fungerte såååå bra ,O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...