gullklump Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 jeg er så spent! greier nesten ikke å vente til onsdag..... føler egentlig ingen symptomer da..... tenkte det va kos og ha andre som var i akkurat samme situasjon.hihihi klem
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! jeg har IKM 2.nov, men har ingen forhåpning for noe denne gangen. Vi hadde ingen mulighet akkurat på EL, men litt før og litt etter! Kanskje jeg er sen og vi har en mulighet allikevel???? Håpe håpe håpe!
movic1 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 har ikm 31 el 1. ikke helt sikker, sa jeg ikke fikk testet for EL denne gangen. Jeg har vært kvalm siden fredag så jeg testet i går - negativ, men håper fortsatt. Var ikke kvalm sist jeg var gravid, så vet ikke om det bare er tilfeldig. - det er vel uansett litt tidlig med den slags symptom??? noen som vet ?? Jeg venter iallefall til helgen med å teste igjen. - vist jeg klarer det. Har litt mensmurring fra i dag - men det vet jeg at jeg kan få selv om jeg er gravid... håpe håpe. her oxo!!!!
gullklump Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 så morsomt da, men venter du til onsdagen før du skal ta en test?det er jo kanksje like greit å prøve i morgen el?hihihi huff, jeg er så utålmodig altså...... men hold kontakten da! så får vi bare forsette og håpe! klems
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg var ømbrysta og kvalm 5 dager før IKM, så det er jo fortsatt en mulighet. Leste en plass at enkelte "utvalgt" ikke får positivt før etter 7 uker...ikke vet jeg!!
gullklump Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 hei ! sist gang jeg var gravid så kom ikke symptomene før etter en mnd....men jeg husker jeg var inmari trøtt hele tiden (sov jo bort halve bryllupsreisen!hihihi) så det er nok inviduelt fra person til person,noen er nok mer følsomme enn andre.Men mannen min merket at jeg skiftet temperament veldig fort da! det er jo masse hormoner med i bildet vet du. hehehe....så når jeg begynner å skjefte på han nå så mobber han meg for at jeg nok er gravid!grrrrrrr uansett.....hold kontakten og opdater meg ok? klems
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Hei gullklump og dere andre! Jeg har også ikm 1 nov, men tror jeg venter til tors/fre med å teste, hvis tr ikke har kommet da- er redd for å bli skuffa... Er bare min 2pp. så holder motet oppe og prøver igjen neste måned hvis det ikke klaffer nå;-) Vi må holde kontakten ja, dette blir spennende!
movic1 Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 symptomene jeg hadde sist jeg var gravid... Trøtt, ja... ellers egentlig ingenting. Litt høy puls, men tror den kom etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Klart jeg kan teste onsdag, men skal prøve å ikke teste før fredag. Typen reiser bort i helgen, så kanskje før han drar. ( men men... hadde vært typisk om TR kom før) ... Testet 2 dager over da jeg fikk positiv test på sønnen vår. Det hadde vært så gøy om vi hadde greid det igjen.!! ca 2 år mellom - !!
gullklump Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2006 hei victory05,maia og fia73! nå er det bare en dag igjen til ikm,men det er nok rett det dere sier,jeg burde kanksje vente noen dager.....så jeg ikke blir så skuffa!!! men det er så vanskelig, dette blir jo en stor del av hverdagen nå. men si ifra når dere har tatt testen da,noen av oss må vel forsette her videre....redd meg også.....jeg er på min 5pp forrige gang klaffet det på første! ja,ja opp med humøret! ha en fin kveld til dere alle
gullklump Skrevet 1. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2006 har noen tatt testen???? jeg har foreløpig greid å holde meg......håper ikke tr kommer da......
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Testa nettopp positivt, selv om det ikke var morgenurin!!!! Yes!!!! Svak rosa strek, men ikke til å ta feil av. Hadde ikm i dag. Er spent på deg også nå.
gullklump Skrevet 2. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2006 gratulerer så mye da fia73! jøss! dere er helidige da,treff på andre forsøksperiode!!!! ååååå så morsomt! du er vel like opprømt? jeg turde ikke å ta testen idag!!!! hadde mageknipe i hele igår,vet ikke hva det var,men har på følelsen av at TR er på vei!!! men jeg skal ta den i morgen hvis TR ikke har kommet før det. du får krysse fingrene for meg da....og dere andre da? har dere tatt testen???? nå kan du jo hoppe videre til 1trimester fila73, men ikke glem oss ok? hihihi klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå