Gå til innhold

Er hodet til babyene deres festet ?

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i dag og hun mente at hodet på barnet var festet.

Er ikke det litt tidlig ? Jeg er 34 uker på vei..

Trodde det var sånn at fødselen var ganske nærme når hodet til barnet festet seg, er jo en stund igjen til 15 des. !

Hva med babyene deres ? har de festet seg ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6890963-er-hodet-til-babyene-deres-festet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hode hennes hadde ikkje festa sæ sist æ va hos jordmor, det e to uke sia...

Har i det siste hadd masse stikking nederst i magen, lure på om det kan være at det hold på å feste sæ?

Jm mi sa det va vanli at hodet festa sæ mellom uke 36-38. Men nån feste sæ før og nån feste sæ ikkje i det hele tatt...

Var hos jordmor fredag(31+3) og da spurte jeg henne om når jeg kunne regne med at hodet festet seg, da sa hun om noen uker, 2-3. men sjekket etterpå og var ganske sikker på at det hadde festet seg allerede til meg. Så hun ble litt overrasket. Men har som regel ingen sammenheng med når fødselen blir har jeg hørt:)

Var på kontroll i uke 35, og da hadde hun lagt seg langt ned, m delvis festa.. Har mye stikniger så det er vel rett rundt hjørnet m full festing..;) Syns det er helt greit at hun fester seg nå, da vet jeg at hun kommer den riktige veien..;) (er i uke 36 nå)

Annonse

Nei, har termin om 16 dager og hodet var ikke festet da jeg var til kontroll i dag.. Men hun ligger langt nede i bekkenet og det er vanskelig å rikke på hodet hennes mente jordmor, men skrev H/B likevel... Det viktigste er at hun ligger nede i bekkenet da, og ikke utenfor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...