Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 har kjøpt lammeskinnspose som jeg har tenkt å begynne å bruke snart, men den virker jo veldig stor i åpningen. vil det komme mye kald luft inn på lillegutt, sånn at man burde ha et teppe eller noe annet i tillegg? eller blir det ikke så åpent rundt halsen at det er nødvendig..
mamma`n til petter&ada Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 jeg har et tynt ullteppe rundt jenta mi i lammeskinnsposen...jeg synes også det er litt stor åpning ved halsen....sist brukte jeg voksiposen og den er jo så tett og god rundt der... vet ikke hva andre gjør....bare viktig at ikke teppet er for tykt tror jeg. Jeg bruker det synnesteppet fra nøstebarn....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Har også lammeskinnspose og syns åpningen er litt stor. Kan eventuelt kle på mer men vil jo at han skal ligge lunt og godt da:-) ullteppe rundt høres lurt ut. Et litt dumt spm kanskje: Dersom posen legges direkte i sportsdelen, skal jeg feste selene direkte til barnet da? Hvordan skal jeg da gjøre det hvis jeg vil legge pleddet rundt ham i posen? Eller skal selene festes i posen på noe vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå