Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hva syns dere? Svigermor kan komme passe han! Men vet ikke, syns det er tidlig? Han sover mest sansynlig til vi kommer hjem, men vet jo aldri! Har ett lite lager med mm i fryseren også!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 og ikke anonym lenger :-) hehe, er ikke vant til å bruke anonymknappen jeg :-)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Ut å kos deg, du. Det har dere godt av! Svigermor greier sikkert brasene noen timer selv om han skulle våkne. Vi var i 25-årsdag til en kompis i helga. Selv om det var bare 4-5 timer vekke, var det utrolig koselig og gøy.. men utrolig gost å komme hjem til den lille etterpå, også. )
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 vi var i 30 års lag på lørdag nå, og det gikk kjempefint! lillegutt her er også 9 uker. svigerforeldrene mine satt barnevakt, og jeg hadde et helt lager av mm klar i fryseren. svigermor kom kl 16, og skulle derfor gi mat og stelle for kvelden (han legger seg ca kl.21). jeg var skikkelig nervøs for hvordan det skulle gå, både gledet meg til å komme meg litt ut, men grua meg til å reise fra mini. men det gikk så fint!! spiste og koste seg, og la seg uten problem! vet ikke om han merka at vi ikke var her engang, snufs.. festen var bare 5 minutter fra oss da, og jeg var hjemme kvart over elleve. men jeg er glad jeg dro ut! drakk et par øl og koste meg.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Lurer lit på det samme. Hva gjør dere da med barnevakten? Sover vedkomne over? Er sikkert i stand til å ta meg av baby om natten/morgenen, men det er nok litt slitsomt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå