Gå til innhold

Vi trenger dagmamma i Olsvik ( el omegn) fra januar 2007.

Anbefalte innlegg

Hei.

Er du en snill og grei og trygg dagmamma som har ledig plass til vårt lille gull? Jenta vår på 1.5 år ( født april 2005) trenger dagmamma fra 2 januar, 2007.

Vi ønsker å ha en dagmamma som jobber hvit, og som har andre barn på samme alder.

Det er også en fordel at du har jobbet med barn eller som dagmamma før.

Skriv en mail til oss og fortell litt om deg selv, og hvor du bor, så tar vi kontakt.

Mvh Trude

[email protected]

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, enig i det er vanskelig å finne en flink degmamma, ikke alle er pålitelig men extra vanskelig når du vil ha hvit betaling!

Tenkt deg litt, du betaler en små beløp for at noen skal passe din barn 9timmer per dag, 5 dager i uken. Du får kontantstøtte og kaskje legger til et par hundre kr til. Ja, hvit dagmamma...kansje du vil ha den dagmamma til å ta husarbeide dittt for samme beløp! Våkne opp!!

Hei.

Herregud så frekk du er Bøøøøøøøø, hvorfor gidde å skrive her i det hele tatt. Jeg forstår henne veldig godt jeg med å kreve hvit betaling. Litt vanskligere å skaffe dagmamma kanskje, men da blir det gjort på ærlig vis. Bøøøøøøøøø, skriv heller frekke kommentarer på kranglesiden så slipper vi å lese dine sure kommentarer på slike sider som dette.!

Til Trude: Lykke til med å finne en egnet dagmamma, håper du finner en som barnet ditt kan ha glede over.

Mvh, Tone som selv leter etter en god dagmamma.

Jøss for en reaksjon....

Jeg har hatt dagmamma i 2.5 og alltid betalt hvit for det. Jeg skjønner ikke problemet... Det er jo dagmammaer selv som velger om de vil jobbe svart eller hvit, og jeg synest faktisk det er betryggende for meg som foreldre at dagmammaen betaler skatt og får sine rettigheter dekket uten at jeg trenger å ta ansvar for det.

Jeg har betalt 5000 kr for dagmammaen vår og tar da med bleier selv.Hun holder mat og drikke. Hun har tre dagbarn og betaler et ganske lite beløp i skatt. Hun har da en helt ok lønn igjen, sammenlignet med foreksempel en assistent i en barnehage.

Dagmammaen vår må dessverre slutte og derfor leter vi etter ny. Jeg har vært VELDIG fornøyd med å betale hvitt og det har jeg faktisk tenkt å fortsette med! For min OG dagmammaen sin skyld!!

Og bare så det er sagt...jeg vasker min egen drit og har INGEN problemer med det selv om huset er SVART innimellom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...