mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 jeg ønsker meg baby ting..selvfølgelig..=) tror det kommer til å bli mest slike ting..de kommende bestemødrene og tante er i full strikking! men det hadde jo vært kjekt med penge hjelp til de store tingene også..skal å handle vogn og bilsete på januarsalget..håper jeg kan gjøre et kupp eller tre, der! enn dere,hva står på ønskelista?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Digitalt videokamera og nytt digitalkamera slik at vi kan ta masse bilder av godlet som skal komme i januar;) Og kanskje litt gavekort/penger så jeg kan gå på salg???Helst kjøpe meg nye klær etter fødselen;) Har vel alt jeg trenger sånn ellers av ting og tang i huset......Og babyting skal jeg handle før jul!!
ks23 med William og Lucas Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 hehe for og være helt ærlig så vet jeg ikke..Har jo bursdag i desember også og når folk spør om hva jeg ønsker meg..Så vet jeg liksom ikke. Klær er jo ingen vits... Da jeg ikke vet hvordan jeg vil bli etter fødselen og slik. Penger kansje. Eller pynte ting til det nye huset vårt:) sengetøy er jo også noe vi trenger..Ufff vanskelig dette! Begynner jo og ha fått en del til nurkene også.
adelia*termin 18/10* Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 jeg skal ønske meg gavekort på klær, da er gutten kommet ut og hadde vært greit med noe nytt i skapet. så har jeg grådig lyst på en sånn kenvood kjøkkenmaskin
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Den nye nintendoen... hehe... .sååå moden er jeg.. :-) Har bursdag nå i november, så vanskelig å finne ting så tett oppi hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå