Gå til innhold

krangling på skravlesiden....

Anbefalte innlegg

de krangler om bare tull og tøys der inne.... enten er det mange umodne damer der inne eller veldig mye hormoner i sving......

ville bare si at jeg er glad for at det har blitt bedre stemning her igjen :o)

dere er en hærlig gjeng jenter!!

klem...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6890825-krangling-p%C3%A5-skravlesiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenkte på akkurat det samme i stad!

Gidder ikke lese der inne lenger- bare krangling og fjollediskusjoner.. nå heter det riktignok "skravlesiden", men før følte jeg hvertfall at det var litt mer seriøst der inne.

Her har stemninga tatt seg opp i det siste! Var en periode jeg følte det var mye hakking og kverulering her også, men det har tydeligvis avtatt:-)

Uff ja, det er mye fjas der for tida,men må innrømme at det er litt gøy å være tilskuer da!:-) Har ikke så mye sosialt liv utenom bim,mann og hunder,så synes det er litt morsomt når det er drama på gang på skravlesida! (men her er det greit at det er stille og rolig,dette er jo vårt lille fristed! :-)

Annonse

jepp..... synes det er underholding med dumme folk som krangler, enten det er på bim eller hotell cæsar... så lenge jeg er en snill jente, som hater å krangle selv.... og egentlig er snill mot de fleste, så synes jeg at det ikke gjør noe å stå utafor å se og le litt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...