Gå til innhold

Huff...noen som har lest Aften Aften enda ?

Anbefalte innlegg

Om tilstander hos dagmammaer i Oslo, nesten alle holder på ulovlig og det er sinnsyke forhold !

Jeg kan godt forstå foreldre blir desperate når de ikke får barnehageplass, vi kalrer oss heller ikke på langt nær med bare min manns inntekt (jeg tjener mest hos oss) men jeg hadde heller gått på sosialen for å få til livsopphold enn å sette ungen min hos en slik !

*grøss*

Fortsetter under...

Har ikke lest det, men er kjempeskeptisk til dagmammaer generelt. Finnes helt sikkert mange gode dagmammaer som tar godt vare på barna, men har hørt skremmende mange eksempler på det motsatte. En dagmamma har ingen retningslinjer de trenger å følge slik som barnehagene har. Du har derfor ingen garanti på at barnet ditt får tilstrekkelig med omsorg, stimulering, utviklingsmuligheter osv. Du lar ikke en ufaglært klippe håret ditt eller reparere bilen din- da lar du i hvert fall ikke en ufaglært ta vare på det kjæreste du har, barnet ditt!

Ok, jeg er førskolelærer og har nok ikke et helt objektivt syn på dette, men stol ikke på alt som kaller seg dagmamma i hvert fall...

*krysser fingrene for barnehageplass*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...