Gå til innhold

JULEVERKSTED = Lillehammer gjengen

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen

Vi prata litt om dette på sist BIM treff.

Siden vi nå skal bevege oss inn i November, og snøen har kommet hit, så tenkte jeg tanken om juleverksted.

Noen som er med på dette? Vi kan sette opp en dato i nov/des og bake litt, samt skravle baby :-) Vi har ikke verdens største leilighet, men vi kan sikkert ha det hos meg, om ikke noen andre med større plass melder seg frivillig :-)

Skal vi prøve på gløgg/baking og skravling i slutten på nov? En dato eller noe, anyone?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6890773-juleverksted-lillehammer-gjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvsagt med! Hva med uka 4, 5, 6 el. 7 desember ? Kan ikke uka før, for da tror jeg at jeg får besøk.

Kan godt være her og, men hadde vært gøy å se det nye kjøkkenet deres :-)

Må få til et nytt middags treff om ca 2 ukers tid. Hva med 21 november ?

Jeg er borte den sistnevnte dagen hvertfall. Men den 5 ser åpen ut enda. Er en del møter og skitt jeg fortsatt må være med på. :-( Men da kan det gå an for min del hvertfall... 4, 5 og 6 er greie dager. 21 november ser helt fin ut den også.. ;-) Sign me up om det blir noe, eller gi beskjed så jeg får klort ned og gjort motstand om det skulle dukke opp noe :-)

Må melde avbud til torsdag IGJEN. Møte i sameiet jeg må på. Ser ut til at torsdager skjærer seg for meg hver gang. :-( Men men, neeeeste gang.. hehhee

Vi kunne jo og flytte torsdags svømme timene til f.eks tirsdager hvis det passer bedre for deg. Er ikke vansklig vi :-)

Lurer på om jeg ikke kan 7ende selv. Er det ikke svangerskaps kurs da? Kikket på de datoene i dag tidlig, men har allerede glemt det.

Skal vi si

21 november middags avtale? Samme uke er det vel og svangerskaps (eller foreldreforbredene kurs) kurs.

og 5 desember kake baking?

Ser dere har bestemt dere for navn :-) Artig! Flott navn. Hadde dere en flott feiring på fredagen ?

Det høres ut som en god plan det! Begge deler passer helt fint.

Tirsdager høres faktisk bedre ut.. her ser det vanskelig ut på torsdager så :-) 7 tror jeg det er samling ja.. Vi får se om vi får lirka noe inn der slik at vi klarer å bli med på det der..

23 er vel første samling ja.. blir spennende det.. :-) får vi se alle disse gravide som JM skryter av.. hehe.. 21 kl 18 da? skal vi prøve enda en ny plass eller? Hehe...

eh.. Ja det ble Live.. teflonhjerne, klarer ikke huske å svare på spm som jeg leser rett over her en gang. :-) Oppkalt etter svigermor som heter Liv.

Feiringen var fin og kjempekoselig :-) Synd dere ikke kunne, men vi får ta det igjen, Kanskje vi skulle lure gubbene våre med oss på BIM julebord.. hehehehee

Annonse

Snakka med henne i dag, bytte til tirsdag var fint for henne. Men hun er nok lykkelig om hun kommer seg i varmt vann før det og :-) vi prata l itt om den 21, siden det er en tirsdag foreslo vi å gå bade tidlig, halv fem eller noe, og så gå ut å spise etterpå. Vi tenkte litt på kinarestauranten ved Politistasjonen, hva sier du om det?

Genialt! Har hatt lyst på kina mat lenge selv, men tenkte kanskje det ville bli for "sært" for gravide ganer :-)

Svømming, så mat. Kan ikke bli bedre :-)

Tipper vi svømmer nå til torsdag jeg, for så å bytte til tirsdag fra neste uke (14.11). Får sende henne en SMS i kveld el. morgen :-)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...