Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Heisann alle sammen Vi prata litt om dette på sist BIM treff. Siden vi nå skal bevege oss inn i November, og snøen har kommet hit, så tenkte jeg tanken om juleverksted. Noen som er med på dette? Vi kan sette opp en dato i nov/des og bake litt, samt skravle baby :-) Vi har ikke verdens største leilighet, men vi kan sikkert ha det hos meg, om ikke noen andre med større plass melder seg frivillig :-) Skal vi prøve på gløgg/baking og skravling i slutten på nov? En dato eller noe, anyone?
liten gutt & spire Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Jeg er selvsagt med! Hva med uka 4, 5, 6 el. 7 desember ? Kan ikke uka før, for da tror jeg at jeg får besøk. Kan godt være her og, men hadde vært gøy å se det nye kjøkkenet deres :-) Må få til et nytt middags treff om ca 2 ukers tid. Hva med 21 november ?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Jeg er borte den sistnevnte dagen hvertfall. Men den 5 ser åpen ut enda. Er en del møter og skitt jeg fortsatt må være med på. :-( Men da kan det gå an for min del hvertfall... 4, 5 og 6 er greie dager. 21 november ser helt fin ut den også.. ;-) Sign me up om det blir noe, eller gi beskjed så jeg får klort ned og gjort motstand om det skulle dukke opp noe :-) Må melde avbud til torsdag IGJEN. Møte i sameiet jeg må på. Ser ut til at torsdager skjærer seg for meg hver gang. :-( Men men, neeeeste gang.. hehhee
liten gutt & spire Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Vi kunne jo og flytte torsdags svømme timene til f.eks tirsdager hvis det passer bedre for deg. Er ikke vansklig vi :-) Lurer på om jeg ikke kan 7ende selv. Er det ikke svangerskaps kurs da? Kikket på de datoene i dag tidlig, men har allerede glemt det. Skal vi si 21 november middags avtale? Samme uke er det vel og svangerskaps (eller foreldreforbredene kurs) kurs. og 5 desember kake baking? Ser dere har bestemt dere for navn :-) Artig! Flott navn. Hadde dere en flott feiring på fredagen ?
Gjest Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Det høres ut som en god plan det! Begge deler passer helt fint. Tirsdager høres faktisk bedre ut.. her ser det vanskelig ut på torsdager så :-) 7 tror jeg det er samling ja.. Vi får se om vi får lirka noe inn der slik at vi klarer å bli med på det der.. 23 er vel første samling ja.. blir spennende det.. :-) får vi se alle disse gravide som JM skryter av.. hehe.. 21 kl 18 da? skal vi prøve enda en ny plass eller? Hehe...
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 eh.. Ja det ble Live.. teflonhjerne, klarer ikke huske å svare på spm som jeg leser rett over her en gang. :-) Oppkalt etter svigermor som heter Liv. Feiringen var fin og kjempekoselig :-) Synd dere ikke kunne, men vi får ta det igjen, Kanskje vi skulle lure gubbene våre med oss på BIM julebord.. hehehehee
liten gutt & spire Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Da sier vi 21 og nytt sted kan vi og prøve, er åpen for det meste. Svare & Berge kanskje? Satser da og å svømme på tirsdag (mulig vi svømmer nå på torsdag og, får høre med Februarbaby)
Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Snakka med henne i dag, bytte til tirsdag var fint for henne. Men hun er nok lykkelig om hun kommer seg i varmt vann før det og :-) vi prata l itt om den 21, siden det er en tirsdag foreslo vi å gå bade tidlig, halv fem eller noe, og så gå ut å spise etterpå. Vi tenkte litt på kinarestauranten ved Politistasjonen, hva sier du om det?
liten gutt & spire Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Genialt! Har hatt lyst på kina mat lenge selv, men tenkte kanskje det ville bli for "sært" for gravide ganer :-) Svømming, så mat. Kan ikke bli bedre :-) Tipper vi svømmer nå til torsdag jeg, for så å bytte til tirsdag fra neste uke (14.11). Får sende henne en SMS i kveld el. morgen :-)
Gjest Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Hmm... nå vet jeg hva jeg skal lage... risboller.... nam nam... hehe.. :-) Trenger ikke så mange ingred. heller da.. latskapen lenge leve.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå