Gå til innhold

Er dette farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5,5 mnd fikk like litt med en konvolutt. Da jeg snudde meg for å se etter han, etter en 3-4 min ikke det en gang hadde han bløtet opp litt av konvolutten. Jeg vet ikke om han har svelt noe paqpir, tror ikke det, men en vet aldri. Er det farlig om han har svelt en liten paprbite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,så lenge biten er liten og den ikke sitter fast i halsen så går det helt fint! Man skal ikke spise papir,men en liten bit vil ikke ha noe å si:O)

Skrevet

Det går nok bra...det kommer ut igjen om noen dager.. Viktig å passe på så han ikke setter det i halsen bare.....

Skrevet

Kommer ikke alle små barn til å spise papir flere ganger i løpet av livet sitt?! Det kan neppe være farlig!

Men det er jo viktig at de ikke setter papir fast i halsen! :o)

Skrevet

Nei det er ingenting som sitter fast i halsen. det er jeg sikker på... er ikke sikkert han har svelt noe i det hele...

Skrevet

Jeg spiste en hel bunke med regninger når jeg var tre år. Det eneste som skjedde var at jeg fikk litt treg mage og var litt uvel.

Skrevet

Ja, nokrre gongar hadde det vore fint å hatt ein treåring som kunne ete opp nokre avrenkingane...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...