Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Gutten min på 5,5 mnd fikk like litt med en konvolutt. Da jeg snudde meg for å se etter han, etter en 3-4 min ikke det en gang hadde han bløtet opp litt av konvolutten. Jeg vet ikke om han har svelt noe paqpir, tror ikke det, men en vet aldri. Er det farlig om han har svelt en liten paprbite?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Nei,så lenge biten er liten og den ikke sitter fast i halsen så går det helt fint! Man skal ikke spise papir,men en liten bit vil ikke ha noe å si:O)
lilen06 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Det går nok bra...det kommer ut igjen om noen dager.. Viktig å passe på så han ikke setter det i halsen bare.....
-carina- Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Kommer ikke alle små barn til å spise papir flere ganger i løpet av livet sitt?! Det kan neppe være farlig! Men det er jo viktig at de ikke setter papir fast i halsen! )
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Nei det er ingenting som sitter fast i halsen. det er jeg sikker på... er ikke sikkert han har svelt noe i det hele...
Gjest_1001 Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg spiste en hel bunke med regninger når jeg var tre år. Det eneste som skjedde var at jeg fikk litt treg mage og var litt uvel.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, nokrre gongar hadde det vore fint å hatt ein treåring som kunne ete opp nokre avrenkingane...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå