Gå til innhold

dere med barn på ca 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

når sover de siste duppen,og når legger de seg på kvelden?Sover de hele natta?Hvor mange timer sover de i løpet av dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min sover siste duppen alt fra kl tre til fem. Legger ca kl sju. Han er da utslitt og grinete og veldig klar for sengen. Har nettopp sluttet med natt puppen. får ofte vann på flaske el smokk. Våkner alt fra 0 - 6 ganger om natten. Morgen kl 07. Så han er veldig ustabil ang oppvåkninger. De nettene han sover hele natten igjennom er det få av ,,,Han har de siste dagene hatt veldig problemer med å sove på dagen. finner ikke roen. noe som plager han...

Skrevet

siste dubb fra 1330, og alt i fra en halvtime til to timer framover... Prøver å få henne i seng til åtte, men sliter med hard mage og tenner, så er ikke alltid like enkelt...Hun sover hele natten etter vi har lagt oss, og det er morgen kl. ni.

Skrevet

Hos oss soves det litt opp og ned. Første duppen er ganske fast, men neste er litt avhengig av den første - hvor lenge hun sov osv. Siste dupp kan være alt mellom kl 14 til 15, av og til senere. Denne duppen er ikke så lang. Natta er kl 19 ca.

Skrevet

Siste lur klokken 15.00, natta ca klokka 20.00. Han sover ikke hele natten,men det nærmer seg.

Skrevet

Natten er fra ca. kl 19.30-20.00 og til kl. 07.30-08.00

Da er hun våken alt fra 1-2 ganger har det vært de siste 12 dagene.

Formiddagsduppen ca 2.5-3 timer etter at hun har stått opp. I dag sov hun faktisk nesten 2 timer, mens det NORMAle er 45-60 min.

Ettermiddagshvilen har vært ett helv........å få til de siste 4 ukene så det hender at den ikke blir før 17.30 da blir hun vekt litt over 18.00.

Virker som det er alt for mye spennende som skjer til at hun vil sove. Kan gråte opptil en time uten å sovne.

Men er en engel å få lagt til kvelden.

Så her soves det rundt 13-14 timer i døgnet tilsammen.

Skrevet

Min er 7 mnd da..

Natt fra 1900 - 0730. Pupp ca. kl. 21, 11, og 0530.

Sover 30 min ca kl 1030, 30 min ca. kl 1330 og siste dupp er ved 15-16 på 30-60 min.

Så grovt regnet blir det vel 13,5-15 timers søvn i løpet av ett døgn. Det skal sies at tidene varierer og får jeg han ikke i seng til 19 pga besøk eller for sen ettermiddagslur så står han opp like tidlig. Noen døgn kan det være helt nede i 12 timers søvn i døgnet.

Skrevet

Min gutt er også bare 7 mnd da, men vi står opp kl 7, sover 1/2 time kl 9, sover igjen i tolv tiden, alt fra 30-120 min og siste dupp etter middag i 15 tiden. Også er det leggetid kl 19. Men i det siste har han skippet den siste duppen og er da stuptrøtt kl 18, noe som har resultert i at han har våknet i firetiden og ikke funnet roen igjen. Men i går fikk han duppet fra 16-16.30 og sov da natta rundt fra 19-07 i dag - DEILIG!

Skrevet

Lille gull her sover fra 20.00 til 07-08 tiden, sover hele natten...

Duppene er små, hun sover 3 til 4 dupper på ca en halvtime +/-.

Siste duppen blir ofte i 16-17 tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...