ritnic Skrevet 30. oktober 2006 #1 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har sannsynligvis termin 20. juni 07. Egentlig skulle jeg vente til nyttår før jeg ble gravid igjen. I løpet av dette året har jeg vært gravid to ganger og mistet to ganger. først etter 8 uker og så etter 14 uker. tross alt dette har jeg det sånn følelsesmessig ganske bra. Brukte vel store deler av sommeren til å gråte, og klarte å komme meg videre i livet tross alt. vel nå er jeg altså gravid igjen. ( Kondomer er altså ikke alltid like sikkert å bruke) (hoppe av i svingen er enda verre!) Det hele begynte med tre dager med veldig hjertebank, noe jeg ikke har opplevd før. Hver gang jeg er i ro eller skal sove begynner det. Til tider synes jeg det er svært ubehagelig. Forkjølelse er også noe jeg alltid får når jeg blir gravid. Vet ikke om det egentlig ersånn forskningsmessig konstatert, men jeg blir nå alltid det. (Har to barn fra før) Kvalmen har for en uke siden meldt sin ankomst. Jeg er ikke kvalm hele dagene. Men hver gang jeg blir litt for sulten eller litt for mett, begynner det. Luktesansen min som i følge min mann alltid er altfor god, har blitt enda mer sensitiv, da kommer kvalmen igjen. synes til tider det kan være vanskelig å finne noe å spise som jeg har lyst på. Men jeg vet hvordan det er til mindre jeg spiser jo mer kvalm blir jeg. Må bare rett og slett tvinge i meg mat i små mengder og porsjoner. Føler at jeg er svært opphengt i mat hele tiden, men sånn får det vel være for en stund. Ellers så er jeg jo litt engstelig for hvordan dette ender. Jeg må nok bare vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6890115-gravid-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå