Bira Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan lage egen sviske pure til 7 mnd.? Han er så utrolig hard i magen. har forsøkt sviske saft fra nestle, men uten effekt. Har også forsøkt pærepure med liten virkning..og malt i grøt. noen med bedre forslag? tenkte kanskje at hjemme laget sviske pure var mer effektivt..
Bananamama Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Slik gjør jeg det: Koker ca 10 svisker i så lite vann som mulig (bare sånn at det dekker sviskene) i ca 10 minutter - til de er møre - og moser de med en stavmikser. Prøv også aprikospure som du kan kjøpe, veldig effektiv på jenten min.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Sviskepure trodde jeg kanskje ble litt kraftig kost for magen(??), men du kan legge en sviske eller to i ca 60ml vann over natten, og gi det dagen etterpå. Jeg synes det har bedre effekt enn Nestle sin sviskesaft.
Bira Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2006 vet noen hvor lenge det tar for dette virker?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Sviskepure er ikke kraftig kost for magen, Småfolk selger det fra 4 mdr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå