Gå til innhold

Flere slitne flerbarnsmødre her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2 år og 9 mndr. fra før,og gjett om det tar på til tider!Også skal grensene absolutt testes max på meg.Han er mye enklere mot faren sin...

HVER gang han skal vaske seg,pusse tenner,kle på,kle av,så slår han seg totalt vrang,Uansett hvor mye jeg prøver å unngå det....og jeg mister som regel tålmodigheta....sukk....=dårlig samvittiget....

Ikke si det bare er meg som sliter om dagen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare deg. Er alenemor hele uka bortsett fra de 37 timene gubben er hjemme, to-åringen vår er verdens skjønneste, men med full jobb og mage i tillegg? Har måttet velge bort utrolig mye for å i det hele tatt være opplagt til å være mamma mens han er våken, så når han først er i seng er jeg gjerne å finne på sofaen resten av kvelden. Er nesten litt glad jeg er gift med en ukependler, så jeg ikke er nødt til å være sosial hele kvelden i tillegg!

For å få det til å gå rundt uten hysteri: Egenpleie, nedprioritering av husarbeid og null sosialt liv før nummer 2 er blant oss eller jeg er ferdig med jobben for denne gang.

Og husmorstolthet? Glem det.

Skrevet

Hei kjære deg.

Det var nesten som om jeg skulle ha skrevet dette selv, kjenner meg med andre ord veldig igjen i det du skriver! Det er ikke så lett nei, og en vil jo så gjerne at ting skal fungere. Barn i trass og det å være gravid og sliten har iallefall jeg funnet ut er ingen særlig god kombinasjon. Iallefall ikke uten hjelp. Stå på, og prøv å tenk at ting vil bli bedre på sikt. Og kan hende at du til og med vil savne denne tiden senere. Slik prøver jeg å tenke når det står på som verst...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...