RompeRock Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 ...som har mange små skuffer, istedet for 3-4 store? Har mest lyst på stellekommode hvor det er mulig å ha litt orden i de små plaggene; men ser ut som det bare finnes kommoder med store skuffer (hvor jeg _ vet _ at det vil bli bare rot...;o)). Noen som vet, og som kan tipse meg? Helst slike som kan brukes som vanlige kommoder etterpå ) Ahh, jeg er i redebyggehumør i dag ;o)
snartmammapåny Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hva med å kjøpe en vanlig komode, akkurat slik du vil ha den, og en stellebordmatte til å ha oppå. Eneste problemet er vel da at du ikke får babybadekaret inni komoden. men d kan du jo ha ved sidenav;)
RompeRock Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hmmm, ikke så dum du ;o)) Det kan jeg selvfølgelig sjekke ut. Takk for tipset )
Jente19*31.01.07* Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 får du ikke kjøpt sånn skille greier for å ha i skuffer på ikea.. ?? har sett bilde av det i katalogen tror jeg.. det kan jo være en løsning på det.. har tenkt å kjøpr sånn jeg ivertfall. disse klærne er jo så småe og det er kjekt å ha litt orden...
Snoppi Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Var på IKEA lørdagen. Der hadde de fine stellekommoder med lure skillerom inni de store skuffene (må kjøpes ekstra). Det så veldig lurt og oversiktlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå