Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratla :-)

Jeg handlet mesteparten av gavene på jernia på lørdag. De hadde super uke så fikk kjempe fine gaver til alle voksne for bare 1200 kr.

Har bare 3 julegaver igjenn, niesene mine på 16 og 14år og mannen min, han blir det vanskeligest å finne gave til, kansje får han nøye seg med den i magen.....

4 julegava igjen hær... håpa æ snart får gjort unna dem også da... men veit nu ka æ skal kjøp tel alle utn en... og det e brorn tel sambo... veit ikke om han kommer nordover i jula eller ikke... så det e ikke så greit da... men vi finn vel på nå lurt håpa æ :D

Jeg er også ferdig, venter bare på noen rammer jeg har bestilt. Er det ikke deilig å være ferdig i god tid!? Jeg er ekstre glad for det, da jeg har blitt beordret til å holde meg helt i ro, i alle fall en stund framover.

Koser meg med å pakke inn litt nå og da, har kjøpt masse fint papir og gavebånd, og lager til og fra-lappene selv. Lillejenta på fem får pakke inn noen gaver selv, og lager også lapper. Stor stas. Ser så for meg at vi kan kose oss med å lage tilleggsgaver til besteforeldre og tanter/onkler framover mot jul.

Herreminhatt! Det var mange gaver å være ferdig med!!

Jeg har kjøpt til tre tantebarn og svigermor og svigersøster...har noen igjen, men skal ikke kjøpe til mange i år..dropper venner denne gangen.

Begynner lure om jeg skal kjøpe rammer og ha de klare og printe ut forstørrede bilder av lillejenta når hun kommer og gi det..men hun kan jo komme senest 22des, da....og da blir det litt trangt om tid om hun venter så lenge..! hmmm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...