Gå til innhold

Hvor positive er legen til blodtesting?

Anbefalte innlegg

Det lurer altså jeg på... Legen min er veldig glad i læreboka si og virker som om hun tror at alle damer reagerer likt ift sykluser og graviditet.

Dere som har testa via blodprøve: måtte det overtalelse til eller testa legekontoret villig vekk?

Fortsetter under...

Takk for det! Har jo fortalt deg om hvordan hun tenker før (og det har du jo opplevd selv også) så du kan jo tenke deg deg at jeg er litt i stuss på om hun tar blodprøve automatisk..

Er 13 dager over ikm i dag og kjennes ikke ut som det skal stoppe der ... syklusene min er 31 eller 32 dager lange, men garantert ikke 43...

Har ikke giddi å legge inn tempene for da blir el-streken min borte siden jeg ikke tempa i 10 dager (ferie). De ligger vel strengt tatt helt på normalen- veldig jevnt rundt 36.2-36.3, rett over streken mao.

Men: har helt besynderlig utflod for tida- klissete og slimete.. hatt hele siste uka... noen som vet hva det kan bety?

Hvordan går det med deg zzz-frøken? Testa i det siste?

Annonse

Aner ikke om det går ann å se på UL så tidlig, men tviler på at legen er villig til å bruke tid og ressurser på det når en blodprøve kan gi samme svaret:-)

Jeg skal hvertfall mase meg til en blodprøve i første omgang!

Var det i morgen du hadde time Turbotrollet`? hadde vært supert om du ville fortelle hvordan det gikk etterpå:-) (jeg har på onsdag, men i morgen får mannen svar på sædprøvene...uuuæææ...)

Lykke til hvertfall!

Hei igjen lilli, ståa hos meg er som følgende:

IKM i dag, men ingen antydning til tanta. Vanligvis er ikke IKM-dagen spesielt spennende siden jeg alltid (og da mener jeg de siste to årene) begynner å spotte 3-4 dager før IKM. Jeg trodde jo at spottingen var i gang sist onsdag (kom noe gule greier ut sorry detaljer), men etter det; ingenting

Tempene holder seg bra høyt, og har aldri hatt så høye temper på dag 13 DPO (som er i dag).

MEN dristet meg til en QR-test i går ettermiddag (tissa ikke på maaaaaange timer), og den var så snøhvit og negativ som en test kan bli.

Tror jeg skal prøve meg på en ny test i morgen tidlig hvis ikke tante har dukket opp....spennende dette her :)

Ha en fin kveld!

Krysser fingrene for deg zzz-frøken!!!!

Tenk så gøy hvis det hadde gått veien for oss begge! Passer bare litt dårlig med disse negative testene da...

Skal tusle hjem til mannen min nå jeg, men ha en fin kveld du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...