Gå til innhold

er det noen prøvere i 20 års alderen fra Bergensområdet her?=)

ninobaby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! *Mitt første innlegg*

Jeg er en halvveis prøver fra Bergen, 22 år. Grunnen til at jeg er halvveis er at jeg har sluttet med p-piller (for to dager siden;)), men samboer og jeg skal bo på hver vår kant av landet i et halvt år pga jobb. Så vi får se hva som skjer:)

Har vært "verpesyk" en god stund, og vil gjerne ha kontakt med andre som er det, men som synes det er litt vanskelig med tanke på studier og slikt.

kriistine: Jeg bor i Åsane. Sluttet på pillen i mai, var heldig å fikk stabil syklus med en gang! :) Så har vært prøver siden da...

Hublidu: Hei til deg:) Velkommen til disse sidene...

Hva studerer du? Kjekt å høre dere er klar for prøving...

Jeg er ikke så ofte inne på denne siden, holder meg best på bli gravid...

Annonse

Kommer vel til å besøke ham 5 dager i måneden (litt mer i julen) frem til juni hvis jeg er heldig:) Men vi er innstilt på at det kan ta litt tid, så det går fint... Skal prøve å ikke stresse med babylagingen, har mange år foran oss:)

Hvor gammel er du? Føler jeg hører hjemme her på "Ung og gravid" med mine 22 år, selv om noen kanskje synes det er litt gammelt.

Skjønner det... Tipper at jeg kommer til å bli ganske utålmodig etter hvert:) Men jeg har bestemt meg for å ikke finne ut av eggløsningstidspunkt og alt det, vil ikke stresse for mye.

(Må her tilføye at jeg sikkert kommer til å begynne med det etter en stund, nettopp fordi jeg er så utålmodig:P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...