Silje's mamma Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Er på jakt etter en ytterjakke som jeg kan bruke fremover på kalde dager. Har jo endel kåper hjemme, men dem får jeg ikke lukket ordentlig... Er på utkikk etter noe som jeg kan bruke både til pent og hverdag, og ikke for dyrt da det bare er for en periode. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Mama-licious har en veldig OK vinterkåpe (litt duffelcoat-aktig) som jeg har kjøpt. Den er helforet og har strikkekant i halsen og runb\dt håndleddet. hvis jeg ikke husker feil, kostet den 5-600 kroner. Og den kan jeg også bruke etterpå.
Mamman til Gollongen Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg er nå en uke på overtid,. så jeg kommer ikke til å kjøpe meg noe mer mammatøy men har et tips jeg kan dele med dere andre som jeg synes er veldig smart. Jeg har klippet av en ullgenser under armene som jeg trer over magen slik at jeg holder den varm, samt rumpen min og underliv nå når kulda har kommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå