pittepitteliten Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, Er det noen som har feiret 4-års dagen til sin håpefulle og har noen tips å dele med meg? Slike ting som meny, leker, antall gjester ol.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Gutten var fylte nettopp fire år. Vi hadde selskap for ni stykker, da var det en miks av nabobarn, like gamle gutter i barnehagen (avdelingen) og søsken. Det var akkurat passe - er glad vi ikke var flere, selv om de var greie. Selskapet varte i to timer, vi hadde ingen leker (synes de er så små at de kan leke fritt ennå), men da barna kom, satte jeg alle i en ring på gulvet og vi hadde "flasketuten peker på", dvs. at den som flasken pekte på fikk gi sin gave. en fin måte å få mer oppmerksomhet rundt gaven fra den enkelte på, men på den annen side er de jo små ennå, så man får vudere utfra gjestene; klarer de å sitte i ro? Hos oss funka det fint, og de ble jo sysselsatt et kvarter med dette... Så var det sjokoladekake og boller, og det mest populære - fruktspyd! Alle ville ha dette, kaken var det ikke alle som smakte på en gang. Så var det frilek, før den obligatoriske "fiskingen". Der hadde jeg bare bittelitt slikkerier, alle guttene fikk en liten Matchbox-bil og jentene hårklemmer. Vi serverte for øvrig ikke brus, men farris og eplejuice. Så kan man evt, blande , det er jo alltid poppis!
pittepitteliten Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Takk for tips. Flasketuten peker på hørtes artig ut. Vi tenkte også på en skattejakt eller noe i den dur. Så kjekt å se at det er flere som satser på farris og eplejuice varianten. Den går vi også for. Og fruktspyd var lurt! Tror vi havner på 7 gjester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå