Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ikke lagt på meg ennda, bare gått ned 1kilo. å det syns jeg er selvfølgelig bra det. Noen flere? Ser jo det er så mange som har lagt på seg,å ikke jeg.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 du er ikke alene, jeg har ikke lagt på meg noe som helst...helst har jeg tatt av ...men ikke mye da..1 kilo eller noe...lurer litt på når kiloene skal komme,er 18 uker på vei.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ligger fortsatt på minus.. Jeg gikk ned 6, og gått opp 1. så minus 5 kg.. Har nok å ta av, så er bare glad jeg ikke har lagt på meg mer enda. Kiloene kommer nok...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er i uke 16 å har nok å ta av så det er jo ikke no fare. er veldig småspist, blir fort mætt å frister ikke så mye med søtsaker heller å det er veldig posetivt:)
glafruen Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Neida ,her er flere som ikke legger på seg enda.. Har ikke fått mege heller,så ... -3kg her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå