Gå til innhold

ubehag der nede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå kjenner jeg at det begynner å bli tyngre...er gått inn i 31 uke, dvs at det er ti uker igjen iflg.bim...er ikke lenge igjen da syntes jeg...uansett...jeg har så problemer med ubehag der nede...føles som om alt tynger nedover...flere som føler det sånn...jeg regner med at bekkenløsningen jeg har som forøvrig er sååå ille nå er med på å gjøre det sånn...symfysen er sååå vond og lysken tar snart knekken på¨meg altså..jajaja...flere som kjenner seg igjen der eller???

jeg unner ingen å ha så kraftig bekkenløsning at man må ha krykker for å bevege seg...jeg ser så handikappet ut...

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen ja....er 35+3,og nå begynner ting virkelig å gjøre vondt.Både her og der.

Bebisen ligger langt ned,og det tar på bekkenet kjenner jeg.I tillegg driver hun med noe "rart" nedi der til tider,sånn at det stikker og virkelig gjør vondt!Driver vel å kryper lenger nedover da:-)

Skrevet

Bekkenløsningen har helt klart sitt å si, men babyen presser nok på den også. Jeg var nokså plaget med nedtrykksfølelse og klaget min nød til jm. Fikk da beskjed om å trene bekkenbunnen titt og ofte. Har hjulpet godt på. Har ikke hatt slik nedtrykksfølelse etter det, og jeg tar knipeøvelser hver gang jeg er på do (blir fort noen ganger iløpet av dagen hehe)

Skrevet

jepp...nedtrykksfølelse er vel det jeg føler...itilegg til bekkenløsningen...jeg går til fysioterapeut og tar knipeøvelser så langt det lar seg gjøre da såklart....jeg er ganske ille ute etter kort tid med trening....er nesten så jeg ikke klarer gå i det hele tatt når jeg har vært hos fysion..men men---er ikke lenge igjen nå da så det går vel greit til slutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...