Gå til innhold

Fjern - jeg? neeeeeida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en skummel lyd på kjøkkenet isted... ble litt smånervøs, lurte på hva det var... helt til jeg kom på at jeg nettopp hadde lagt to brødskiver i brødristern til lunsj... lyden var selvsagt disse skivene som hoppa opp av ristern :) fjern? neeeeeida...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...gjør rare ting hele tiden for tiden jeg...De to siste "stuntene"mine var at jeg glemte å fjærne pappen under en kjøppizza....skjønnte ikkno når jeg ikke fikk til å skjære...*ler*noen dager senere laget jeg hjemmelaget pizza...hadde gjort alt klart,ventet bare på at min kjære skulle ringe å si at han var på vei,slik at det bare var å putte den i ovnen...Gjorde oxo det...UTEN ost...hehe...

Så du er ikke den eneste som er fjern=))

Skrevet

Jeg kunne ikke finne smøret i kjøleskapet her om dagen, og skjønte ingen verdens ting... "Vi HAR da smør...!?", tenkte jeg... "Ja, ja, jeg får spise brødskive med Nugatti UTEN smør, da... Men, hva gjør Nugattien i kjøleskapet? Der blir den jo hard..." -Tittet inn i skapet der hvor Nugattien SKAL stå og fant.... ja, nettopp: Smøret! :o)

Så, dere er ikke alene om å være fjerne...!

Skrevet

hehe - det er jo trøst i å vite at vi er flere :)

Skal hente lillejenta i barhenagen nå - håper bare jeg husker å hente henne, at jeg ikke går rett forbi... hehe...

Skrevet

Husk å stoppe i barnehagen, da!!! *minne på*

Skal jeg sende deg en sms, kanskje?? Hehe!

God klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...