selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hørte en skummel lyd på kjøkkenet isted... ble litt smånervøs, lurte på hva det var... helt til jeg kom på at jeg nettopp hadde lagt to brødskiver i brødristern til lunsj... lyden var selvsagt disse skivene som hoppa opp av ristern fjern? neeeeeida...
Love2bemom Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe...gjør rare ting hele tiden for tiden jeg...De to siste "stuntene"mine var at jeg glemte å fjærne pappen under en kjøppizza....skjønnte ikkno når jeg ikke fikk til å skjære...*ler*noen dager senere laget jeg hjemmelaget pizza...hadde gjort alt klart,ventet bare på at min kjære skulle ringe å si at han var på vei,slik at det bare var å putte den i ovnen...Gjorde oxo det...UTEN ost...hehe... Så du er ikke den eneste som er fjern=))
Gullemor Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kunne ikke finne smøret i kjøleskapet her om dagen, og skjønte ingen verdens ting... "Vi HAR da smør...!?", tenkte jeg... "Ja, ja, jeg får spise brødskive med Nugatti UTEN smør, da... Men, hva gjør Nugattien i kjøleskapet? Der blir den jo hard..." -Tittet inn i skapet der hvor Nugattien SKAL stå og fant.... ja, nettopp: Smøret! ) Så, dere er ikke alene om å være fjerne...!
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 hehe - det er jo trøst i å vite at vi er flere Skal hente lillejenta i barhenagen nå - håper bare jeg husker å hente henne, at jeg ikke går rett forbi... hehe...
Gullemor Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Husk å stoppe i barnehagen, da!!! *minne på* Skal jeg sende deg en sms, kanskje?? Hehe! God klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå