Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 merker at brystvortene ikke tåler kulde lenger. får kjempevondt i de når jeg er ute i kaldt vær. må holde på de for at de ikke skal gjøre vondt. jeg har ikke begynt å lekke enda, men vondtinga er det en del av prossessen med at de gjør seg klare? flere som har det slik?
IngyThing & lykkeliten Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 jeg ahr dte sånn. de begynner å værke når jeg blir kall, også får de rar lysegul(!) farge... merkelig. men sikkert normalt. jeg bekymrer meg værtfall ikke.
Minmai Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har kjøpt store ammeinlegg i ull som jeg har tenkt til å bruke nå som det er blitt kaldere. Var ute og gikk en tur på søndag, men måtte snu fordi det gjorde så vondt. Jeg hadde det sånn da jeg gikk gravid forrige gang også. Da hadde jeg termin i mai, men det var vondt å være ute i kaldt vær allerede i januar.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 takk for godt tips. hvor kjøper man sånne innlegg? bare sett de på nettet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå