Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Min lille gutt på snart to år kan bli så fryktelig sinna. Det kobles til situasjoner der han ikke får lov til noe han absolutt vil, eller han må noe han absolutt ikke vil... Stort sett er det bare vanlige protester, men av og til gråter han så han glemmer å puste. Han blir nesten blå. Er dette vanlig? Kan det være skadelig? Tenker på om surstoffmangel kan føre til hjerneskade... Mulig jeg bare er hysterisk... :-)
Mamma'n til Mia Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Helsesøsteren vår kalte dette for å "gråte seg bort". Det er visst veldig vanlig. Skjer ikke så ofte her. Et tips kan være å blåse ham i ansiktet. Da finner de ofte pusten fort tilbake.
05-10-15 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Har opplevd slike tilfeller, men ikke på egne barn. Forferdelig ekkelt, men det skal visstnok ikke være farlig. Men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en prat med helsesøster eller fastlege.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Har hørt om det samme - ikke selvopplevd. Broren til kjæresten min. Høres kjempeekkelt ut å oppleve, men ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå