Gå til innhold

Vilsågjernevennen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*smiler bredt*...

Hva skulle jeg ikke gjort for å glede dere med den gode nyheten...

Men her er intet nytt oppunder kjolen...eh unnskyld oppunder solen...*ler*..Tanta har ikke vist seg enda,i morgen er ikm,og jeg har liksom innstilt meg på at hun kommer da...Men er hun ikke her i morgen når jeg våkner,må jeg nok tisse på kopp og dra på apoteket..For jeg har ingen test liggende...Av erfaring brenner de bare i badeskapet...C";)...

Men jeg hadde jo gjerne sett at dere også kom med glade nyheter jeg,for dere ville absolutt være godt selskap å ha med seg videre...C";)

Hvordan går det med deg optimist,har du kommet deg videre etter pergo opplevelsene...Fått syklusen på rett kjør igjen?Likte ikke at det trøbbla seg for deg..Håper du snart er i rute..og at det nærmer seg klaff...Enten det blir med eller uten hjelp...

Smugs er vel i oppladningsfasen mot el..Håper du får el i tilknytting til ei helg slik at du og mannen kan gjøre noe koselig ut av det..

Hvem sier at vi gir opp?

Selv om motbakkene av og til føles endeløse-

så står jeg på min overbevisning...Vi skal lykkes!!

Klem fra

Hei Charlo :)

Min overbevisning sier meg at det er når man minst tror det det faktisk skjer..Så jeg tillater meg å tro at løpet ikke er kjørt for deg heller før tanta har ankommet...

Det er sannelig grusomt å gå å vente sånn !

Og derfor godt vi har hverandre her inne å jamre oss til...hehe..

I morgen er en ny dag...med nye overaskelser...

La oss håpe de blir av det koselige slaget...

Blir spennende i morgen da,vennen:))

Håper ikke den dumme tanta kommer og ødelegger!!

Jeg veit ikke hvordan syklusen min blir nå jeg...blir spennende å se..

Vet ikke om jeg har hatt EL eller noen ting denne gangen så jeg har vel ikke så store forhåpninger denne gangen..

Har tatt blodprøver i dag som ciconia må ha(HIV+Hepatitt),så da får vi se hva som skjer...

Har du tenkt noe mer på IVF da?

Annonse

Heia optimist vennen :)

Som du kanskje husker så sendte gynekologen min meg videre til st olav for utredning mot ivf samt at jeg skulle fjerne en livmorpolypp som han mente var ugunstig...Ventetiden i det offentlige er lang,men jeg skal på lapraskopi/hyscoscopi den 17 november ...Da får jeg vite ståa på eggledere og om jeg har andre feil eller mangler..Da fjerner de polyppen med det samme...

Jeg har tidligere sendt en mail til ciconia hvor de sa at straks polyppen var fjernet var det bare å ringe inn mens...Så ....JA...Jeg har tenkt masse på ivf...eller isci...avhengig av resultatet på svømmeprøven til sambo...

Du er i gang før vi vet ordet av det nå optimist...Det gleder meg :)

Har dere tenkt å gå for pakkeløsning?

Klem til deg vennen:)

Jeg tror jeg er for gammel til pakkeløsning,har jo fylt 40,fyller 41 i februar og da er det vel ikke aktuelt tror jeg da..

Vet du noe om det?

Du er vel ikke så gammel du?Er ikke du 36?

Men ville valgt pakkeløsning om jeg fikk lov til det og ville også satt inn to egg om det var mulig..

Jeg har også en muskelknute i livmora som er veldig liten og legen sier at den er for liten og fjerne..Hvor stor er din?

Hei igjen optimisten:)

Ser at pakkeløsningene forutsetter alder under 40 ja...Det var skitt altså.Det stemmer at jeg er 36.To egg får du satt inn så fremt du har det,så det er ikke noe problem.Er dere heldige kan dere vel også få noen på frys..

Jeg vet ikke hvor stor den polyppen i livmoren er,men gynekologen mente at den ikke begunstiget forholdene for å bli gravid...

Mulig du burde fått en second opinion på din muskelknute,dumt å risikere at den forverrer sjansene dine...Jeg måtte vente i 3mnd for å få ta den på st.olav,men i Oslo er det vel slik at du får gjort slikt privat så da slipper du ventetiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...