Gå til innhold

Ang. begge treffene i Bergen idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er satt opp to treff idag, og selv er jeg feb jente. men hvorfor kan vi ikke alle bare møtes egentlig..?Vi er jo i samme bås alle sammen:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ide! Vi er berre to frå april/mai/juni-gjengen, så det hadde vore kjekt :) Vi har ikkje bestilt bord, så kanskje vi kan bli med der de har bestilt. Var det Egon?

Skrevet

Ja, jeg ser det er Egon de har avtalt. Jeg vet faktisk ikke om de skulle ha med meg- altså februar, men det gjør vel ingenting:)Skal vi tre møtes utafor inngangen ihvertfall, sånn at vi slipper å gå der inne å leite etter hverandre..?Må innrømme jeg var litt nervøs for det. Vet ikke hva de andre har avtalt nemlig.:)

Skrevet

Ser no at dette treffet er for nov/des/jan. Då er det jo ganske stor forskjell på oss. Eg er jo berre tre mnd på veg. Du kan jo evt bli med oss på Fridays, jeg og samboer... Kva vil du, docshelper? Vi har jo allereie satt opp treff på Fridays, så det er kanskje litt dumt om vi ikkje går der i tilfelle det skulle dukka opp nokon som ikkje har sett denne tråden..

Må gå no, men sjekker om ein time kva som skjer. Eg er i alle fall klar for treff uansett :)

Skrevet

Hvor gamle er dere? Jeg er 25, har termin 1.april, har dere møttes før? :)

Skrevet

Jeg er 23, termin 18 feb.Og jeg har aldri vært på treff før. Men jeg ser også at det Egon møtet er satt opp på februarklubben, så regner med at det gjelder for feb da og. Men jeg vet ikke hva jeg gjør jeg.Ble forvirrende dette her...

Skrevet

Sidan ikkje eg har høyrt noko frå docshelper trur eg at eg stiller på Fridays kl 18. Veldig kjekt om de blir med :)

Eg er 27 og har ei jente på 10 mnd frå før. Vi i april/mai/juni-klubben har hatt eitt treff tidlegare, men vi var veldig få, så håper på at fleire blir med etterkvart.

Skrevet

Jeg tror jeg stikker på Egon og sjekker om det er noen der først, og hvis ikke, kommer jeg gjerne bort til dere på Fridays. Hvor sitter dere sånn ca. i tilfelle?

Skrevet

Ok. Vi er mest sannsynleg i den innerste delen om du forstår.. Eg har mørkt hår, svart genser og grøn jakke. Skal følgja med på om det er nokon som går og leitar :)

Blir du med, Attekattenoah?

Skrevet

Åe, klarer ikke bestemme meg! Tror kanskje jeg syns det er litt skummelt dette! Men samtidig..hva er det verste som kan skje...at vi ikke liker hverandre? :)

Bor bare 5 min fra TGI...så kan jo fortsatt bli med..

Skal dere spise og sånn?

Skrevet

Bli med!!! Det blir i alle fall ikkje skummelt, for det ser ut som det er kun meg og docshelper som kjem, og vi er kjempesnille ;)

Eg skal nok ha meg ein burger el.l. Er veeldig middagssugen for tida..

Skrevet

Hehe, det høres jo bra ut at dere er kjempesnille :oD

Hvem er docshelper, hvor langt er dere på vei?

Hvem ser jeg etter i såfall?

Skrevet

Eg er 11-12 veker, har termin ca 21.mai. Docshelper har termin i april trur eg. Eg går bort der snart, så du kan sjå etter meg. Har mørkt hår i hestehale, svart genser og grøn jakke. Skal prøva å få eit bord langs veggen i innerste del av lokalet. Veldig kjekt om du tar ein tur :)

Skrevet

nei uff nå ringte ei venninne og spurte om vi skulle treffes, så da ble jeg visst chickenshit her, men kanskje neste gang, da får jeg litt bedre tid å fordøye det på ;)

Kos dere iallefall :)

hilsen

feige

Skrevet

Ok, vi skal sikkert ha treff om ca to veker. Håper vi ser deg då :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...