Gå til innhold

jeg måå ha sjokolade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som bare måå ha? Jeg har nå klart å holde meg unna verstingene i butikken i snart en uke.Bare spist sånne små bocca eller atkins.. Men kan lett jafse i meg en svær firkløver på kort tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for den, du! Nå må jeg også ha det.. æsj.. jeg spiste sinnsykt mye sjokolade i helgen. En pose pops, 1 krokanrull med appelsin og 1 pakke maryland-kjeks...

Skrevet

sliter med det samme. den nye melkesjokoladen med daim er bare nydelig

Skrevet

Den har jeg ikke turt å smake på. Har kun sett den i en gigantisk utgave, og det går ikke her i huset..

Skrevet

Ikke sjokolade, men Pez! Har ikke fått kjøpt det ennå, men MÅ kjøpe i dag! Har hatt lyst på det siden lørdag. Drømte til og med i natt at jeg var på en kiosk og kjøpe masse, masse Pez. :)

Og så har jeg VELDIG lyst på snø, å spise altså, men det kan jeg jo ikke..

Skrevet

Hehe,gøy å se at andre har det sånn som meg :-) Jeg er nok en av verstingene da jeg er sykemeldt og sitter hjemme og småspiser hele dagen. Blir ikke så mye faste måltider på meg nei..Men nå er det skjerpings.:-)

pez er forresten drit godt !

Skrevet

den daim sjokoladen er kjeeempegod,og den BESTE i hele verden er den melkesjokoladen med kjekskuler..

Skrevet

Jeg og bare mååååå ha sjokolade! Og når jeg får sjokolade så nyter jeg den ikke slik som jeg gjorde før, jeg bare tygger den i meg. Kommer til å eeeese ut snart. må begynne å være streng med meg selv.

Skrevet

hehhe snø faktisk :D

den lo jeg litt av ;)

hehehe:)

igår kveld fikk jeg så enormt lyst på sjokolade is..

sånn soft shake..ååååå

det må jeg kjøpe idag...også litt snop..

det er bare noe jeg MÅ ha i hus..

off..ikke bra men klarer ikke motstå...

Skrevet

det er ¨sånne godterier som man har inni sånne figurer og trykker på,så kommer det en ut.. :_)

Skrevet

Skal på sykehuset i morgen og ta en slik test.Gruer meg! Noen andre som har tatt dette? Er så redd for å få svangerskapsdiabetes!

Skrevet

Off, har også vert helt ram på sjokoladen, får dårlig samvittighet og tenker på hvordan jeg kommer til å se ut etterpå.....Drikker litt lett kakao nå, d hjelper litt ;);) Håper sjokoladesuget forsvinner.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...