Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Noen andre her som bare måå ha? Jeg har nå klart å holde meg unna verstingene i butikken i snart en uke.Bare spist sånne små bocca eller atkins.. Men kan lett jafse i meg en svær firkløver på kort tid!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Takk for den, du! Nå må jeg også ha det.. æsj.. jeg spiste sinnsykt mye sjokolade i helgen. En pose pops, 1 krokanrull med appelsin og 1 pakke maryland-kjeks...
milva76 Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 sliter med det samme. den nye melkesjokoladen med daim er bare nydelig
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Den har jeg ikke turt å smake på. Har kun sett den i en gigantisk utgave, og det går ikke her i huset..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Ikke sjokolade, men Pez! Har ikke fått kjøpt det ennå, men MÅ kjøpe i dag! Har hatt lyst på det siden lørdag. Drømte til og med i natt at jeg var på en kiosk og kjøpe masse, masse Pez. Og så har jeg VELDIG lyst på snø, å spise altså, men det kan jeg jo ikke..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe,gøy å se at andre har det sånn som meg :-) Jeg er nok en av verstingene da jeg er sykemeldt og sitter hjemme og småspiser hele dagen. Blir ikke så mye faste måltider på meg nei..Men nå er det skjerpings.:-) pez er forresten drit godt !
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 den daim sjokoladen er kjeeempegod,og den BESTE i hele verden er den melkesjokoladen med kjekskuler..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg og bare mååååå ha sjokolade! Og når jeg får sjokolade så nyter jeg den ikke slik som jeg gjorde før, jeg bare tygger den i meg. Kommer til å eeeese ut snart. må begynne å være streng med meg selv.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 hehhe snø faktisk den lo jeg litt av hehehe:) igår kveld fikk jeg så enormt lyst på sjokolade is.. sånn soft shake..ååååå det må jeg kjøpe idag...også litt snop.. det er bare noe jeg MÅ ha i hus.. off..ikke bra men klarer ikke motstå...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #11 Skrevet 30. oktober 2006 det er ¨sånne godterier som man har inni sånne figurer og trykker på,så kommer det en ut.. :_)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Skal på sykehuset i morgen og ta en slik test.Gruer meg! Noen andre som har tatt dette? Er så redd for å få svangerskapsdiabetes!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Off, har også vert helt ram på sjokoladen, får dårlig samvittighet og tenker på hvordan jeg kommer til å se ut etterpå.....Drikker litt lett kakao nå, d hjelper litt ;) Håper sjokoladesuget forsvinner.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå