Gå til innhold

etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som ble "harde" rundt skjedeinngangen? Sånn at viss du tar der så kjenner dere at det er hardt..? Når gikk det evt bort?

Og når man har sex,vil man da lekke melk fra brystene?? Jeg skal på date til helga med min nye kjæreste,og da er lillejenta 8 uker...syns liksom det er litt rart om jeg skal ligge å lekke melk mens vi koser....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det lekker melk....mye..

Skrevet

det er ikke alle som lekker da. men noen. mitt tips er å ha på bh med ammeinnlegg i. litt ukult kanskje, men jeg har som ammende blitt så ømfintlig og var på det området at det hadde ikke vært noe kos for noen å hatt bh'en av uansett.

Skrevet

Jeg lekker når vi har kost med brystene en stund, så det lønner seg å være kjapp :) Men kanskje ikke det som er aktuelt med ny kjæreste. Prøv å tøm brystene godt på forhånd, hvis du synes det er veldig plagsomt om du skulle lekke så kan du ha på en sexy bh med innlegg, kan være like sexy å ha på bh som å ta av.

Til syvende og sist så vet han vel at du har fått et barn og må nok finne seg i det det innebærer for kroppen din. Men jeg har full forståelse for at det ikke er så kult på første date.

Hvis det skulle skje så prøv å ha humor og le av det, ikke så mye du kan gjøre med det uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...