Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Hvor mye større kjøper dere den? Det holder vel med et par stykker til å begynne med, så kan man kjøpe når ungen er født, og man vet hvilken størrelse som passer? Hva er det beste? Med eller uten spiler? Kjøpte en i dag, uten spiler. Kan ikke si jeg følte meg så vel i den. Men det er sikkert helt super å ha på natta...God var den i allefall:)
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Anbefaler å kjøpe kun en eller to før fødsel, det er umulig å forutse akkurat hvor store puppene blir når melka kommer. Personlig foretrekker jeg MED spiler, fordi jeg har E (F når jeg ammer) og det blir for lite hold i de uten spiler.
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 jordmoren min sier at det er best å bruke amme bher UTEN spiler.. siden spilene kan klemme ove melkekjærtlene.... lindex har noen amme bher som er så J.... behagelig å ha på.. god støtte og komfor, med for også for ekstra oppløftning.. har prøvd mange ammebher..og må si det er skuffende.. ekkle å ha på, og dårlig støtte.. men gå på lindex du, der finner du de, kan garantere du blir fornøyd..
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har som sagt F når jeg ammer. Jeg har prøvd både med og uten spiler, men det går bare ikke å bruke amme-bh uten for min del. De gir alt for lite støtte til brystet, og jeg får vondt både i brystene og skuldrene av det. Smerter forårsaker stress, og begge deler hindrer melkestrømmen.
SpongeBob Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Bruker du med spiler (som vi "big girls" gjerne må) må du bare være ekstra påpasselig med å få riktig størrelse. Spilen skal ligge inntil ribbeina, ikke over puppen i det hele tatt, og båndet rundt må være passe stramt. Mange som går ned i båndstørrelse etter å ha fått barnet i forhold til mens de er høygravide, så BH med spiler bør nok kjøpes når ammingen er vel i gang.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Da tror jeg at jeg kjøper med spiler etterhvert. Triumph sine virka veldig gode, men synes de er for dyre til å risikere å kjøpe feil. Det kan jeg heller kjøpe etterpå. Skal sjekke de på Lindex nå. Hvis de har ekstra for til støtte, så er det supert. Jeg klarer ikke at de bare henger å slenger...
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg fant en kjempe god amme bh med spiler på spar kjøp til 99 kr. Tror det var av merket triumph..
SpongeBob Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ble veldig glad i Triumph sine Amourette m spiler forrige gang, bra støtte og fantes til og med i 75F....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå