Gå til innhold

hei....JEG FIKK VITE AT JEG SKAL HA TVILLINGER!!!!!

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempehei og velkommen! må henge meg på det med ul og blødning og - plutselig TVILLINGER....!

Men du tar det jo kjempehappy - de fleste av oss har visst en intro her inne i mer eller mindre sjokktilstand etter slik en nyhet : )

Tror vi er omtrent like langt forresten. Jeg passerte uke 16 i går og har 5.8 ! hele mnd igjen til termin!

Til lykke -

men du fikk ikke vite / kunne dere ikke se om det ble gutt/jente enda?

(er selv så spent på neste ul, men om det var umulig å se for deg nå, kan jeg bare være glad for at ul ikke kommer før om 3 uker)

• 2 uker senere...

heisann og hoppsann.her er ei til som( foreløpig)skal ha tvillinger...sier det med en vis skepsis..har det ikke så greit..det kommer grums hele tiden,og har utrolig vondt i underlivet..Er det vanlig?har vært på ul,å det er to små knopper inni meg.er bare 7 uker på ,termin 07.07.07.gil dato.hehe.. Men jeg er hoppende glad,for at det i det hele tatt endelig har tatt seg..vi har prøvd i snart to år..har kjente cyster på eggestokkene..så det har vært en lang vei...å nå er jeg så sketisk til at spirene ikke vil være der...er det noe som har samme opplevelser/smerter/grums..så tar jeg gjerne imot råd og info,for å få skuldrene ned på normalt nivå igjen...

ellers vil jeg bare gratulere alle med spirene..måtte dere få et fint svangerskap...gleder meg til å følge med på alt dere har å dele..

Arax-28år,samboer,arendal,ingen barn fra før.

Annonse

hei arax..jeg har ikke vondt i underlivet så mye,men har mye smerter nedover der..men det vokser veldig om dagen da..kan jo hende det er det du merker..jeg har åsså vært plaga med å ha vondt inni sjeden..men det er nok bare livmorhalsen som vokser åsså...gratulerer med tvillinger..håper alt er bra med de og at du får to friske=)

osj,ja jeg må si jeg er meget bekymeret.(noe som heller ikke bra)men jeg kan liksom ikke forstå at det skal gjøre så vondt hele tiden.jeg er forsåvidt vant til smerter,pga cystene min..men dette vil jo ingen ende ta...skal til fast lege i morgen,så får man vel se hva det budskapet blir.å så er det ny ul på onsd..å det blir spennende...håper virkelig alt er som det skal...det jeg er mest bekymret for er det rare som hele tiden kommer ut...er liksom ikke blod,det er bare noe brunt grums..men det har kommet omtrent hele tiden...å jeg har sagt ifra..men det er vist vanelig sier di..neimen om jeg vet...får si det igjen imorgen...det er så godt å kunne være her å delta og lese,bare det har besvart mange sp.mål som man har..så takk alle...:)Å tusen takk maria...gratulerer til deg også..måtte alt gå vel for deg også...

Hei,

jeg husker jeg hadde så kraftige menssmerter i begynnelsen av svangerskapet at jeg trodde jeg holdt på å abortere. Men det gikk bra.

Hadde ikke noe brunt utflod, men har hørt at det er vanlig.

Lykke lykke til hos legen i morgen. Håper det går bra med deg og tvillingene. Du får holde oss oppdatert :-)

Hei og gratulerer!

Jeg var også inne til ul etter en minimalistisk blødning, og fikk beskjed at etter uke 8 er det 85% sjanse for at det skal gå bra så lenge det var liv på ul da:-). Ble litt mer rolig av det.

Har også hatt litt grums jeg å, varte i litt over en uke, var liksom brun utfold og når jeg tørket meg såg det litt trådaktig ut(sorry detaljer). Men alt er bare bra hos meg enda, men skal på en ul til om et par uker for å se om jeg kan ha morkake som ligger langt ned eller en rift/sår på livmorhalsen/munnen som har forårsaket grumset.

Lykke til, det går sikkert bra! Tror ofte det kan være litt mer "rart" i førsten med tvillinger, da jeg var i uke 9 nå hadde jeg samme symfysemål som en gravid en med ett barn i uke 16:-). Så det er ikke rart det strekker og tøyer seg i magen. Kan jo være at det presser på cystene dine også og at det gjør litt vondt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...