Gå til innhold

Barn som er oppe i 6-tida og frokost/melk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 22 mnd er morgenfugl, våkner kl. 06 som regel. Går i bhg og spiser frokost ca. 08. Har til nå fått melk på flaske (henger i "gammel vane"), for jeg synes det er lenge uten mat. Jeg orker ikke stå opp å lage frokost akkurat kl. 06, vi koser ofte litt i senga til 06.30 eller 07. Men synes vel at hun begynner å bli for stor for melkeflaske om morran (får også om kvelden rett før leggetid). Hun spiser ofte 1/2 til 1 brødskive hjemme før bhg hvis jeg har tid til frokost (i 7-7.30-tida).

Dette ble langt, men har noen noe forslag til en god morgenrutine ang. frokost? Nå får hun jo både melk kl. 06, ofte brød kl. 07.30 og enda en frokost i bhg (siden de andre barna spiser vil jo hun også ha).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan....jeg ville stått opp jeg og hatt en rolig morgen med frokost sammen..blir litt lenge å vente til kl 8 med frokost i barnehagen så kjekt å få spise før hun drar.

Jeg har stått opp kl 6 i over et år da....så synes ikke 6 er tidlig lenger ...i dag var vi oppe kl 0530! Min datter er 1 år og får melkeflaske ...og så skive og frukt sammen med meg like etterpå...men jeg har tenkt å kutte ut melkeflasken nå og gå rett på skive og frukt og så får hun drikke melk til...føler at når hun drikker melk så spiser hun mindre mat...så bedre at hun spiser godt med skive og frukt og har melk som drikke til og ikke omvendt...

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du spurte om - men vi spiser havregrøt til frokost. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...