Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 uff jeg har vondt i magen idag. Kjenner nurket er aktiv, så jeg er egentlig ikke bekymret, men er det normalt å ha vondt i magen? Føles veldig øm i nedre del. Liksom sånn at jeg vil gå litt forsiktig og helst bare sitte stille i sofaen. Nedre del av magen føles også hard (men jeg tror ikke dette er kynnere altså). Er i uke 33. Noen flere som har vondt i magen? lurer på om dette er normalt når man har kommet så langt i svangerskapet. Håper noen kan svare meg
mamma til Armand & Even Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er i uke 34 og har mye vondt i magen. blir beskymret jeg . min lege sa at det er helt normalt. men hun skjekket min livmorhals. alt var ok heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Dette har jeg også opplevd noen ganger de siste ukene (er i uke 40 nå). Jeg føler selv at det har hatt sammenheng med at det har vært lenge siden siste dobesøk ( bommelomm.. ) ). De dagene jeg har hatt sånn vondt, har det ofte gått over etter at jeg har fått lettet litt på trykket ...
Mayken Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Dette har jeg også hatt, og nå som ungen er langt nede i bekkenet og hodet er festet, har jeg det så og si hele tiden, vondt å sette seg og vondt å røyse seg, vondt å snu seg og vondt å gå. Hadde dette tidligere i svangerskapet også, men da gikk det over, var en tur på legevakten sist, da det stod på som værst og legen sa at det ikke var noe farlig eller galt, at det mest sannsynlig er ungen som ligger å presser på noe i i magen, dette kunne bli bedre eller værre. Ikke noe å gjøre, får vel bare vente på fødsel, håper det skjer noe snart 8 dager til termin i dag.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Tusen takk for svar:) selv om jeg var anonym idag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå