Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag jenter?


Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Selv har jeg testet negativt i dag, og er 13 dpo.. har murringer og masse luft i magen.. stikking i sidene hadde jeg en dag forrige uke, men det er borte.. noen som kan gi meg håp eller råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ellen propellen, kan bare gi deg en god vente-klem jeg. Er i samme båt som deg ser det ut til. Er også 13 dpo, med ikm i dag og neg. test i går (dog ikke med morgenurin). Har det siste året aldri hatt mer enn 12 dager mellom el og mens, så for første gang er jeg litt optimistisk med tanke på graviditet.

 

Har spurt en del om dette med når man får positiv test, pluss lett litt rundt på forumet. Ser ut til at en del ikke får positiv test før over ikm, så vi får smøre oss med tålmodighet :)

 

Lykke til!!! Heia oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord. Hvordan kjenner du deg da? Er det mest vanlig å ha syklus på 28d? I så tilfelle skal min komme i morgen... Jeg er bare så "gravid" I kroppen. I dag kjenner jeg det i brystene også. men de er ikke harde eller noe.. littstørre kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ambivalent mht om jeg føler meg gravid eller ikke. Eller sagt på en annen måte, har noen symptomer på gravid : vondt i korsryggen men ligner på mensvondt, høye temperaturer = et godt tegn, litt ømme pupper men det har jeg vel også rett før mens vanligvis, ikke noe miniblødning som jeg pleier å ha 3-4 dager før ikm = også et godt tegn.

 

Statistisk er 28 dagers syklus det mest vanlige. Selv har jeg alt fra 23 til 28 dager, men tiden mellom eggløsning og mens er like lang uansett sykluslengde. Tiden mellom el og mens er rimelig stabil hos de fleste, med +/- 1 dag. Gjennomsnittet i befolkning ligger på 14 dager, hos meg er den på 12 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det veldig bra i dag...fått vite jeg skal ha tvillinger....

 

håper du blir gravid åsså snart...lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow fantastisk å få vite at du har tvillinger i magen! Og du trodde vel at du bare hadde en regner jeg med :)

 

Lykke til med twinsa maria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en litt sånn "urolig" dag i dag. Har hatt litt rosalignende utflod med litt blod i siden lørdag, så blir bekymret av slikt. Har time hos gynekolog på onsdag, så vil hverken tenke negative tanker, eller glede meg for mye før onsdag. Kjenner meg veldig gravid da, og blir rasende dersom noe er galt nå.. Er 9+2 og absolutt ikke klar for å miste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...