Gå til innhold

Herregud, at det går an!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er så sinnsykt klønete om dagen....... hodet er ikke med i det hele tatt!!! Forrige uke klarte jeg å låse nøkler,ekstranøkler, veske m tlf og alt inne i bilen mens den sto og gikk, og jeg sto utafor og tørka av rutene..... Men i dag klarte jeg det virkelig store; Skulle ut å lufte bikkja før jeg skulle til fysio...... dro på meg joggebuksa og joggeskoa og kom meg ned, hunden gikk på do, og når vi skal inn igjen oppdager jeg at jeg har tatt med nøklene til jobb ut, IKKE husnøklene........ :-( så der sto jeg da, uten nøkler(har smekklås i døra selvfølgelig), tlf, penger, ytterklær.......... herregud sier jeg bare............. så da var det bare å begynne å gå da, mot jobben til mannen min som er ca 1 og 1/2 time å gå.......... i allefall bruker jeg så lang tid med bekkenløsning fant jeg ut i dag!!! Grrrrrrrrr.......... nå har jeg da endelig kommet meg hjem, og skal legge meg under dyna og få varmen tilbake!!!! og ringe fysio og beklage at jeg ikke dukka opp til timen i dag .......... ;-)

Er det mulig sier jeg bare.............

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6888298-herregud-at-det-g%C3%A5r-an/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest idiotiske av alt er at jeg kopierte en ekstranøkkel for jeg tenkte at dette kunne skje snart, for jeg er heeeeelt ør om dagen....... men den ekstranøkkelen ligger her inne den, har helt glemt å legge den ut......... Men det skal jeg gjøre ¨nå ja!!!!

Huff... du får det tel ja...

Æ har bærre skikkei angst førr at volvoen skal lås sæ sjøl, med frøkna og nøkklan inni.. derfør e æ å så red førr å legg nøklan i biln mens æ sett ho fast....

Du får få dæ sånn nøkkelband tel å ha rundt halsn også får du ha det på absolutt heile tia dag og natt ;D

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...