Gå til innhold

Hvor høye er dere og hva veier dere?? (inspirert fra skravletråden)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kremt kremt....

Jeg tørr ikke lese hva dere andre veier ifht høyde. Jeg vet jeg er litt for kort i forhold til vekten, men "trøster" meg med at jeg har gått ned 12 kg da!

Jeg er 1,63 høy og veier 77 kg

Mamma mia: Ja, nå er jeg imponert: 12 kg er steinbra.. jeg har prøvd å gå ned noen kilo, men vekta går uansett ikke riktig vei.. Så jeg ville bare si: sinnsykt bra: jeg vet hvor mye som kreves (eller det vet jeg jo ikke siden jeg ikke klarer det, men jeg vet at det er mer enn jeg har klart å skrape sammen av selvdisiplin: så jeg er uansett imponert:-)

Annonse

Berre for å bane veg for andre:

Eg er 99kg og 174cm.

Har gått ned 10kg, men har framleis 15kg att til eg er der eg var før forrige svangerskap. Det er neimenn ikkje alle som rasar ned i vekt av å amme (eg har holdt på i over eitt år, så eg veit det) :-)

klar??nå smeller det., hahaha- jeg er 162 og 88,0 meeeen, har tatt av 8,4kg til nå:) er veldig fornøyd med det:) og mer skal det bli.. en gang i fremtiden veier jeg 70kg og smiler rundt:)

Jeg raker 1.68 over bakken og veier nå 63..

Jeg var flink og tok av litt,men nå har det vist kommet på igjen;o( Men alt i alt er jeg fornøyd med vekta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...