selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 "Justissektoren" hihi... jeg er sliten og litt for varm (fyrer som bare f. i peisen idag) og har veldig dårlig humor.... noen som har fler elendige humor(løse)-poeng?
Mille-k Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 hehe Du kan jo prøve disse "gode" gamle og se om du ler: Si mange ganger etter hverandre og fort!! : "Piken til kongen har rødt hår" eller prøve deg på i høyt tempo, flere ganger: Tak papp, vegg papp, golv papp, tapet..
rahi Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Vel - fikk akkurat inn de berømte "Condradi og kjæresten bildene" på mail. Noen synes detr humor å ta mobilbilde av tissen sin som titter ut av buksesmekken i speilet.... Uffa - oppmerksomheten og nysgjerrigheten ble vel ikke akkurat mindre av at de gikk ut i avisa med det...
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2006 har faktisk fått dem på epost jeg og... men jeg har latt være å videresende dem. Syns forøvrig at hun dama overhodet ikke burde være flau, hun var jo rålekker Men seriøst: de MÅ jo anmelde dette!
Mille-k Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 de har anmeldt det, mener jeg leste det i avisen. Jeg har ikke fått bildene, men har tenkt at får jeg dem, så sender jeg dem ikke videre..
rahi Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Skal la være å videresende - stakkars folk. Ikke noe å skjemmes over noen av dem, men det er vel ikke det det handler om.
selfangerkjerringa Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 vet da det, var et forsøk på en spøk Jeg har som sagt fått dem, men latt være å videresende dem. selvsagt!
SpongeBob Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Samme her, har heller ikke sendt dem videre - mest fascinert av at tre bekjente mente jeg burde se dem:)
rahi Skrevet 30. oktober 2006 #9 Skrevet 30. oktober 2006 Må innrømme jeg ble ganske nysgjerrig da jeg så mailen.....er vel ikke moralens høyborg heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå