Gå til innhold

Les dette ordet fort:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Justissektoren"

hihi...

jeg er sliten og litt for varm (fyrer som bare f. i peisen idag) og har veldig dårlig humor....

noen som har fler elendige humor(løse)-poeng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

Du kan jo prøve disse "gode" gamle og se om du ler:

Si mange ganger etter hverandre og fort!! : "Piken til kongen har rødt hår"

eller prøve deg på i høyt tempo, flere ganger: Tak papp, vegg papp, golv papp, tapet..

Skrevet

Vel - fikk akkurat inn de berømte "Condradi og kjæresten bildene" på mail. Noen synes detr humor å ta mobilbilde av tissen sin som titter ut av buksesmekken i speilet....:D

Uffa - oppmerksomheten og nysgjerrigheten ble vel ikke akkurat mindre av at de gikk ut i avisa med det...

Skrevet

har faktisk fått dem på epost jeg og... men jeg har latt være å videresende dem. Syns forøvrig at hun dama overhodet ikke burde være flau, hun var jo rålekker ;)

Men seriøst: de MÅ jo anmelde dette!

Skrevet

de har anmeldt det, mener jeg leste det i avisen. Jeg har ikke fått bildene, men har tenkt at får jeg dem, så sender jeg dem ikke videre..

Skrevet

Skal la være å videresende - stakkars folk. Ikke noe å skjemmes over noen av dem, men det er vel ikke det det handler om.

Skrevet

vet da det, var et forsøk på en spøk :) Jeg har som sagt fått dem, men latt være å videresende dem. selvsagt!

Skrevet

Samme her, har heller ikke sendt dem videre - mest fascinert av at tre bekjente mente jeg burde se dem:)

Skrevet

Må innrømme jeg ble ganske nysgjerrig da jeg så mailen.....er vel ikke moralens høyborg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...