Gå til innhold

~maria har skatt i magen~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAAAAAAAAAAAA....DET ER SYKT....DE ER SÅ UTROLIG SØTE...DU SKU SETT....

den ene la der å sprella....var skikkelig råtass....den andre var det åsså liv i...herregud....222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222...............hehehehehe

Annonse

stolt ja...du så det var babyer eller?var ikke prikk lissom...du skulle set asså...så bena og hele pakka....de sprella asså...hoj...rart...

han er litt stum ENDA!!! når jeg ringte etter jeg hadde vært på volvat sa jeg bare at jeg hadde rett...det var tvillinger...han måtte legge på å la det synke inn,...han er på jobb c....så ringte han nå...sa: hei...jeg lever jeg asså....bare så du vet det!!!

hehe...men han smiler,så tror nok det blir bra..men han er litt i sjokk..hehe..han får da 4 barn..hehe

Ja, han har nok til en strykerkvartett han nå:) hehe!!

Typen min har skikkelig lyst på tvillinger, han sier han vil ha fire barn, men jeg sa at han kunne glemme det hvis det innebærer at jeg må enten gå gravid eller amme i nesten åtte år tilsammen...

De var ekte babyer ja, litt gjenskinn i fra skanneren tror jeg, men jeg kunne se at det var babyer allikevel!! Kjempesøte! Er de eneggede, eller deler de fostersekk uansett, vet ikke så mye om slikt jeg...

Jeg vil også på ultralyd, det må jo være helt fantasktisk når man ser så mye, husker bare hvor flott jeg syntes det var å se den lille prikken min liksom:) Jeg vil se den nå som den beveger seg!!!!

hehe...åtte år med ammin ja..hehehe....han er vel misunnelig på samboeren min han da..tihi,..

legen trodde de var enegget...at de deler morkake,tror jeg det var....er ikke helt sikker enda...ja,de var skikkelig mennesker lissom...

dra på ul du å....jeg tenker ikke over at det kostet 700 en gang...det er mye...men verdt det!!

Kan ikke gjøre det nå midt i flytting og slikt, har betalt husleie to steder denne mnd, pluss at vi har kjøpt ny seng og jeg må ha kontaktlinser og bukser som passer. Får nok vente en mnd ihvertfall, så får vi se da. Ække så greit nå rjeg ikke jobber selv, føler jeg ikke kan bruke så mye penger... Hadde vært annerledes hvis jeg var bekymret og hadde god grunn.

Tenk at du har to ordentlige og sannsynligvis helt like mennesker inni magen din a, det er litt sprøtt vel?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...