Gå til innhold

Hva trenger han til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 3 mnd og ei uke gammel...hva trenger han nå som de begynner å bli kaldt ute... rundt juletider begynner vi med sportsvogn(julegave fra min bror),trenger han noe spesielt av klær og sånnt når han skal sitte i en 3hjuling? d blir jo litt kaldere enn bagvogna så...

men ikke vet jeg...er helt grønn..på¨det meste...hehe;)

tar imot alle råd og vink med et stort takk;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til ull på min lille keiser! Ullbody, ullsokker og ull-lue. Kommer til å bruke lue som ser ut som finnlandshette, da går den godt nedover haka og skuldrene. Kommer også til å legge han i lammeullspose når det blir skikkelig kaldt. Da regner jeg med at det holder med ei litt god bukse i tillegg til ullsokker rett på føttene og ullbody, jakke (ikke for tykk) og den lua som går godt nedover skuldrene. Har lammeskinn i senga nå og det kommer jeg til å flytte med over i vogna når vi tar ut baggen. Har kombivogn fra Simo så jeg bruker nok baggen ei god stund til. Min lille keiser er bare 8 uker i dag så han passer godt i der enda.

Skrevet

Her også går det mest i ull,ull av alt innerst og gjerne en ull dress over:O) (for god ull sjekk ut nostebarn.no)

Sørg for å ha en lun og god pose av f.eks dun og lammeskinn.

En tynn ull lue under en vindtett lue er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...