Gå til innhold

positivt:)

♥kinemor19og lille oliver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

www.aleneforeldreforeningen.no

Det er helt ok å være alene med barna. Man trenger ikke å ergre seg over at oppvasken ikke er gjort, at noen skal slik og slik og du må være hjemme, man bestemmer når ungen skal få mobil, og man slipper å kjøpe vogn med 3 hjul... Og så kan man velge bil og bolig selv, og man har nesten full oversikt over hele hustandens økonomi :-)

Jeg har desverre ikke noe godt forhold til barnefaren, og slik jeg ser ting nå kommer vi nok aldri til å være bestevenner og gjøre masse ting sammen med barnet.

Når barnet blir stort nok skal han ha normalt samvær, men første året blir det nok bare noen timer en gang i uken, og gradvis mer jo større barnet blir.

Er ikke alle som er like heldige med "valg" av barnefar, og i en perfekt verden ville det beste vært og hatt like mye kontakt med mor og far.

Dagens samfunn derimot består av så mange slags familier. Er nok bedre for et barn og vokse opp med en forelder som forguder dem enn to som bare krangler

:-)

Ser forresten nesten bare positive ting ved å være alenemor, det beste er selvsagt navnevalget og at jeg er sikret mitt etternavn på postkassen.

Annonse

jeg vet ikke enda.. da jeg fortalte barnefaren om det var det første han sa kom deg til legen i morra..

jeg sa at jeg ville ha barnet han sa jeg vil ikke bli pappa nå... etter det har vi ikke snakket...

jeg håper han vil ha kontakt med ungen sin...

gruer meg til å se han igjen. vi har aldri vært sammen, bare i helgene...

det som er rart.. dagen før jeg fant d ut. var det en gutt som prøvde seg på meg da sa barnefaren hold deg unna dama mi hun er bare min... å dagen etter når jeg finner det ut.. hører jeg ikke mer fra han...

jeg ser ikke så mye negativt med å bli alenemor.

det er vel bedre for den lille at h*n har en forelder enn to som krangler hele tiden om alt.

jeg vil jo selvfølgelig at lillegutt skal ha kontakt med faren sin, men det kan ikke jeg bestemme.

MEN mye postivt å bli/vere alenemor også:)

mulig det er egoistisk og tenke; jeg bestemmer alt osv.'

men fedrene er jo mer egoistiske enn det vi er når de stikker av fordi de vil leve livet sitt og ikke vere bundet til noe/noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...