Gå til innhold

lurer litt...


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen i 1 trimester.

 

jeg er ny her:) dvs jente 23 år, oppland. har en gutt fra før på 2 år,oppdaget her i forrige uke at mensen ikke var kommet, og 2 tester viste positivt. dvs har hatt litt stikkinger i bryst og mensen murringer men har ikke tenkt noe særlig over d. lite kvalm, som sist var jeg super kvalm..Dette var ikke planlagt, jeg er student på fulltid men vi får bare belage oss på 1 år til med mammapermisjon og masser kos. er foresten ammehjelper dere:)

 

men lurer på en ting. er ute i praksis på sykehuset, skal være der i 6 uker til. er nå 5+3 dager. når begynner magen å vises, dvs har ikke sagt d til så mange...bare min mor (jordmor) og sambo..men tenker jeg vil fortelle resten av verden av d før magen er på vei ut..husker sist begynte den i uke 16...men synes at buskene har blitt stramme, oppblåst kanskje?hehe..

 

 

lykke til alle sammen..

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig en opplending ;)

 

Jeg tror kanskje jeg ville sagt det til veileder. Spesielt hvis du er en som har litt problemer med kvalme osv. Dessuten har vi masse tunge løft i jobben vår, og vi må være forsiktige!

 

Jeg har student nå, og ga beskjed til hu med en gang at jeg var gravid. Dette pga at jeg ikke visste om jeg kom til å slite mye med kvalme osv. OG jeg har sagt det til sjefen så jeg slipper å gå nattevakter.. ;)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med flere opplendinger...kanskje vi går i samme kull? går du på HIG?

 

jeg har sagt d til kontakt sykepleieren min også kom jeg på, dette fordi jeg har hatt litt lavt blodtrykk, måtte gå ut fra pasient rom...men jeg bør si det til veiledder også? jeg kjenner veilederen min pga gml nabo..

 

hvor langt er du på vei? du som har bursdag idag, gratulere:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider