Gå til innhold

lurer litt...


mamMa1 til 2 +1 passasjer:)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen i 1 trimester.

 

jeg er ny her:) dvs jente 23 år, oppland. har en gutt fra før på 2 år,oppdaget her i forrige uke at mensen ikke var kommet, og 2 tester viste positivt. dvs har hatt litt stikkinger i bryst og mensen murringer men har ikke tenkt noe særlig over d. lite kvalm, som sist var jeg super kvalm..Dette var ikke planlagt, jeg er student på fulltid men vi får bare belage oss på 1 år til med mammapermisjon og masser kos. er foresten ammehjelper dere:)

 

men lurer på en ting. er ute i praksis på sykehuset, skal være der i 6 uker til. er nå 5+3 dager. når begynner magen å vises, dvs har ikke sagt d til så mange...bare min mor (jordmor) og sambo..men tenker jeg vil fortelle resten av verden av d før magen er på vei ut..husker sist begynte den i uke 16...men synes at buskene har blitt stramme, oppblåst kanskje?hehe..

 

 

lykke til alle sammen..

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig en opplending ;)

 

Jeg tror kanskje jeg ville sagt det til veileder. Spesielt hvis du er en som har litt problemer med kvalme osv. Dessuten har vi masse tunge løft i jobben vår, og vi må være forsiktige!

 

Jeg har student nå, og ga beskjed til hu med en gang at jeg var gravid. Dette pga at jeg ikke visste om jeg kom til å slite mye med kvalme osv. OG jeg har sagt det til sjefen så jeg slipper å gå nattevakter.. ;)

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med flere opplendinger...kanskje vi går i samme kull? går du på HIG?

 

jeg har sagt d til kontakt sykepleieren min også kom jeg på, dette fordi jeg har hatt litt lavt blodtrykk, måtte gå ut fra pasient rom...men jeg bør si det til veiledder også? jeg kjenner veilederen min pga gml nabo..

 

hvor langt er du på vei? du som har bursdag idag, gratulere:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på HiG, men det er 1 1\2 år siden. Jeg har student på arbeidsplassen min på sykehuset nå... Jeg hadde ikke sagt det til skoleveilederen før det er helt nødvendig.. Hvem skoleveileder har du forresten???

 

Jeg er 8+5 i dag ;) takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er ny i år:, åse heter hun:)skal ha veiledniigsdag med henne i mrgn...men ligger hjemme med feber idag, så tror vi dropper det i mrgn.

 

 

ha en fortsatt fin bursdag..

 

gruer meg litt til kirurgisk praksis i april, mai..da er jeg kommet langt på vei og magen er sikker svæær..men d skal vel ikke ha noe å si, hvis insatsen er der:) jeg er temmelig målretta at jeg ska klare dette året..

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirurgisk praksis er mest prosedyrebelagt.. Så det er ikke noen store problemer for deg tror jeg. Spesielt ikke hvis du er målbevisst. Jeg jobber på en ortopedisk traumepost jeg da. Men jobber på Ringerike Sykehus ;)

 

Lykke til... (feber er noe dritt.. Få i deg masse drikke ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for det, høres bra ut:)

 

tenker positivt...like positivt iinstilt sommjeg er fro denne praksisen. er på lillehammer sykehus jeg:) der blir jeg nok fødende 2 barn også...vi må holde kontakt..ikke mange uker som skiller oss:)

 

takk for den, drikker masse:) satser på å bli frisk i jgen, ikke mye fravær å gå på.

 

lykke til du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...