Gå til innhold

Tilbake her... har nok mistet

Anbefalte innlegg

Oppdaget blod i dag morges, og nå har det bare fortsatt å blø.

Tjukk, klumpete, blodig utflod (sorry detaljer)

Er ganske lei meg nå. Sitter her og gråter.

Sendte melding til mannen min for en stund siden, men han sitter i et møte og får vel ikke sett meldingen før om en stund.

I en helg varte lykken denne gangen.

Føler meg ikke helt klar akkurat nå til å bare begynne på nytt med en gang, samtidig som jeg har veldig lyst på sommerbarn...

Har hørt at det er lettere å bli gravid etter sa siden kroppen fortsatt produserer hcg...

Ville så gjerne, men jeg får bare jobbe meg gjennom det. Får bare tenke at dette er kroppen sin måte å ordne opp med et embryo som ikke var levedyktig likevel.

Håper å komme tilbake i gamet om ikke så altfor lenge...

August er også en fin måned :)

snufs snufs

Ikke meningen å ødelegge stemningen her inne, måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6887737-tilbake-her-har-nok-mistet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist!!! Har selv opplevd SA... er skikkelig grusomt! Husk å ta deg tid til å sørge vennen!!!

Det er riktig at man kan bli lettere gravid rett etter en SA, så føler du deg klar er det bare å fortsette å prøve, men ta den tiden du renger hvis du trenger tid til å bearbeide dette først.

Sender deg en stooor trøsteklem og en link til en fin side som var til stor hjelp for meg gjenom sorgen av min spire og hvor jeg fikk svar på alle spm som begynte etterhvert å kverne rundt i holdet mitt.

http://www.pregnancyloss.info/

Åh nei, så trist! Har du kontaktet lege? Har lest her inne at det er mange som blør, og at det har gått bra allikevel. Har selv erfaring med å blø i svangerskap, Var imidlertid brunt blod, så ikke helt det samme... Første gang der skjedde fikk jeg bekreftet MA - ble gravid igjen på første mulighet (kan gå raskt som du sier). Oppdaget også da brunt blod, men fikk allikevel en nydelig gutt i april som i dag er 6 mnd. Så ikke mist motet før du har fått en undersøkelse...

Trøsteklem

Hei på deg,

Hadde en MA i helgen selv med utskrapning.

Følger med deg, men sett fokus på at kroppen og naturen fikser ting selv, og at vi er heldig som har en kropp som fungerer som den skal.

Lykke til igjen.

Vi gleder oss til å fortsett...

:o)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...