Gå til innhold

Har nok mistet...


Solskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Oppdaget blod i dag morges, og nå har det bare fortsatt å blø.

Tjukk, klumpete, blodig utflod (sorry detaljer)

 

Er ganske lei meg nå. Sitter her og gråter.

Sendte melding til mannen min for en stund siden, men han sitter i et møte og får vel ikke sett meldingen før om en stund.

 

I en helg varte lykken denne gangen.

Føler meg ikke helt klar akkurat nå til å bare begynne på nytt med en gang, samtidig som jeg har veldig lyst på sommerbarn...

Har hørt at det er lettere å bli gravid etter sa siden kroppen fortsatt produserer hcg...

 

Ville så gjerne, men jeg får bare jobbe meg gjennom det. Får bare tenke at dette er kroppen sin måte å ordne opp med et embryo som ikke var levedyktig likevel.

 

Håper å komme tilbake i gamet om ikke så altfor lenge...

August er også en fin måned :)

 

snufs snufs

 

Ikke meningen å ødelegge stemningen her inne, måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:'(

HUff..... neiii, så trist solskinnsjenta26...

 

Håper virkelig det ordner seg på en eller annen måte...

Uannsett hva som skjer, så er du ihvertfall optimistisk, det er ikke alle som hadde klart og være tror jeg...

Tenker masse på deg!!!

 

Ikke tenk på stemningen... du må da få ut ting du å....

Vi er da her alle for å støtte hverandre, er vi ikke det?

 

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen solskinnsjenta!

 

Har du vært på UL å fått skjekket deg?

 

Det er mange som også klarer seg, at det går bra selv om man har blødninger.

 

Tenker på deg og håper mannen din snart kommer hjem til deg.

 

Trøsteklem fra meg (som har sendt deg mange mange anonyme beskjeder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

Så trist. Jeg har aldri opplevd å mistet. Men skjønner godt at du er lei deg. Vet ikke helt hva jeg skal si, men sender tusen trøsteklemmer :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to.

Nei, jeg har ikke vært på ul, anonym, men det er så mye slim og blod + at jeg har den ekle magefølelsen. Så tror nok det er slutt, ja.

 

Veldig hyggelig med klemmer og trøst her. Det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er her, om det er noe vettu...

Dessuten er du nok tilbake snart..

som du selv sier...

august er en fin måned det også=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, stakkars deg da.. Det kan jo høres ut som en sa, siden blodet levrer seg. Det gjør det når noe skal ut for å skynde prosessen..

MEN det du har rett i er at det er lettere å bli gravid etter sa ja. Jeg vet jo ikke sikkert om det har skjedd med deg, og du må komme til legen helst i morgen tidlig, eller i dag. Tvi, tvi- men tenk at det ikke har noen sammenheng med neste gang. Er dette en sa, var det ikke meningen denne gang. Dere klarer det sikkert neste gang, og ja, august er en fin måned!!!

 

Lykke til, og masse klemmer fra meg.

 

Hønemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!;( Sakkar deg. Hadde blitt dødsskuffet selv, men du har helt rett i at August er en minst like fin mnd, om ikke finere!

Bedre lykke neste gang! Disse mnd er spennende og skumle...

 

Håper du ikke mister motet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære solskinnsjenta!!! Du har det nok tøfft nå... baaaare trist å oppleve å miste spira si!!! Jeg mistet selv i august (skulle hatt termin i april) og så vips så var jeg gravid igjen med ny termin i juni! Ta godt vare på deg selv nå og lykke til med ny prøving når det føles riktig!!! Dette går bra!!! Og skulle det ikke bli sommerbarn er høst, vinter og vårbarn AKKURAT like herlige!!!

 

Stor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Ble så trist når jeg leste innlegget ditt! Hadde gledet meg til å følge deg framover! Har du vært hos legen?

Jeg blødde masse i begynnelsen av nitt første svangerskap, men nå er datteren min snart seks, og frisk som en fisk, så det trenger ikke bety at alt er slutt!! Hvis det likevel er så ille, håper jeg du bare er en svipptur borte før vi finner deg her igjen!

 

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...