Gå til innhold

Jeg begynner på Reductil idag....

Anbefalte innlegg

Hei. Har hoppet over til dette forumet fra "Mammas kropp", hvor mange blei lei av oss reductilbrukere....he he. Derfor er jeg nå her, hvor jeg nok passer bedre inn:-) Som jeg skrev i det andre forumet, legger jeg inn logg hver mandag på hvordan det går. Noen andre "reductilere" som vil være med?

Mand. 30.10.06

Vekt: 80kg

Høyde: 167cm.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6887727-jeg-begynner-p%C3%A5-reductil-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

bruker ikke reductil selv, men vil bare si: velkommen skal du være til slankedebatten.

Litt takhøyde må man ha, det må være plass til alle typer. Her er det mye suppe det går i, men også reductil, GR og andre varianter.

Uansett er det inspirerende å lese om andre som jobber med samme mål for øye: å gå ned i vekt.

Lykke til, håper reductil blir en positiv erfaring for deg!

Hei Masika 73, ja reductil er reseptbelagte. Du kan få dem gjennom legen dersom du har en BMI på minst 30. Jeg lå i grenseland, og fikk dem ikke. Har hørt at endel leger er litt "vanskelige" på dette. Jeg bestilte derfor mine gjennom eu-rx.com fra USA. Tok ca 3 uker før jeg fikk dem i posten. De er nå kommet på dopinglista, og er nok ikke helt lovlige å importere, så det er vel en sjanse for at de kan bli stoppa i tollen. Gikk greit for meg, da, men dette er noe man kan risikere.Da blir de enten kastet eller sendt i retur. Du betaler ca 867,- for en måneds forbruk( jeg bestilte 15g). Sendte en mail til dem hvor jeg spurte om jeg fikk refundert beløpet hvis de fikk pillene i retur, og det gjorde jeg.

Du kan ikke bruke dem hvis du ammer, da....

PS! Har kun tatt dem i 4 dager, men føler de funker for meg.Sultfølelsen er dempet og jeg har mer energi:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...