Gå til innhold

Avslutte barselgruppe...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min barselgruppe fungerer ikke særlig bra. Eller - jeg klarer ikke å tilpasse meg dem. De vil møtes veldig tidlig,og det funker aldri for oss. Og så går de alltid lange turer, noe som sikkert er fint, men det blir enda vanskeligere for meg som har en baby som spiser hver 2.time uansett og ikke sover lenger enn 30 minutter. Jeg har ikke vært med mange ganger, de er veldig hyggelige, men det føles bare som press og stress for meg. Hadde hatt det bedre uten. Jeg er ikke en av de supermammaene som kan gå på kafe og handle og vaske hus med babyen på puppen, liksom... Hvordan "slå opp" med barselgruppa? Flere som har det på lignende måte?

Teit hvis de skjønner hvem jeg er, så jeg er anonym i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si bare at det ikke passer.. så forstår de nok etterhvert at du ikke er interessert.. Har erfart at ærlighet varer lengst.. forresten, kan du ikke foreslå ta en tur på kafé eller invtere dem hjem til deg da..om du ikke vil dra på delange turene. Eventuelt vre med ett lite stykke og dra hjem igjen?? Hvis du ikke orker å ha kontakt med dem, så hadde ikke jeg tatt meg bryet heller :)

Skrevet

Hei

Jeg har d som deg jeg også,på en måte. Jeg føler at jeg ikke passer inn jeg da...siden jeg er ganske ung(19 år) og de andre er rundt 30... dessuten synes jeg det hele er ganske så dumt, for vi får ikke sjansen til å prate med helsesøster på 2 mannshånd og slike ting... Så jeg kommer nok til å få time med helsesøster,der bare jeg og småtten er.

Skrevet

Si det som det er, og foreslå lunch hos deg, eller noe annet du har lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...