Gå til innhold

Pottetrening....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har ei tuppe som akkurat har fylt 2 år. Det jeg lurer på er når begynnte dere med pottet/do trening?

Hu intereserer seg ikke for do gåing i det hele tatt. Skal jeg bare prøvde sånn forsiktig de gangene hu vil på do(mest rett etter at mamma har vært der) og kanskje ta den mer seriøse avvenninga når våren kommer? Litt usikker her som dere skjønner:O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går satt vi gullet på potte for første gang. det var på to årsdagen hans. og gjett hva? han både tisset og bæsjet.

var så stolt av seg selv. satt lenge og han syntes det var gøy-.

kommer nok til å øve litt innimellom. men venter nok til våren med den skikkelig avvenningen..

Skrevet

Tulla vår er 2 år og 5 mnd, og er så og si uinterresert i å gå på potte el på do :o( Bleia er tydeligvis best :o/

Vi stresser ikke med det, men spør jevnlig om hun vil gå på do / potte, noen ganger sier hun ja (men det kommer veldig sjelden noe), men de fleste ganger sier hun nei. Ja, ja, det kommer når det kommer. Hun var litt mer interessert i vår, da 3 åringene på avdelingen i bhg skulle pottetrene, men nå som 3 åringene er over på stor-avdeling, og tulla vår er eldst på småbarns-avdelingen, er det bleie for alle penga. Vi håper hun kan flytte over på storebarn-avd i løpet av våren. Kanskje kommer do / potte interessen litt mer da. Uansett, til neste sommer vil vi fokusere mer på avvenningen :o)

Skrevet

gutten min blir 3 i januar .han har sluttet nå.

vi bare lot han gå uten bleie hjemme og i sommer.han forsto fort åssen dette foregikk!!!han har bæsja mye på potta fra han var litt over året og da.er tissinga som er vanskeligst,det å rekke doen..for det er jo morsommere å leke..men nå går det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...