Gå til innhold

Hmmm... er det bare jeg som har "booket" fødeplass allerede???


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

haha... vet jeg alltid er tidlig ute med det meste men....

Har du søkt/fått fødeplass? Isåfall hvor?

 

Jeg har fått på Ullevål som jeg søkte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så gode erfaringer med Bærum, så det er bare ett sykehus for min del;=) Skal på første kontroll på torsdag, så da søker legen min for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått Bærum ,selv om jeg kanskje bor nærmere risken, Har allerede møtt overlegen der, og jeg følte meg kjempe godt mottatt - så tror det blir bra der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kanskje vi er der samtidig vi da? Jeg føder alltid 4 uker før termin.

Jeg gleder meg allerede til å få ut bebisen, helt utrolig at man glemmer så fort. Sist lovte jeg meg selv at dette var absolutt, ABSOLUTT siste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kanskje vi gjør det:-) HAr liksom på følelsen at jeg har termin litt senere jeg da - fyller 27år 3 juni, så håper den kommer da:-) Hvor gammel er barnet ditt da? 4 uker før - det må ha vært en bitte liten baby da? Hvor bor du forresten? Selv bor jeg på Smestad:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hørt om engang...! Er det noe nytt, eller gjelder det bare for de som bor i store byer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sykt at man må søke for å føde på sykehus... Latterlig.. Og Norge som er sååååå rikt... hmpf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det at man ikke får plass- men jeg ønsker ikke føde på Fredrikstad eller Ahus som jeg "hører til" så derfor søkte jeg meg til Ullevål som blir nærmere og pga barselhotellet... Og på Ullevål og Riksen må man være tidlig ute for å få plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...